پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۸
 |  8/ شهریور/ 1396 - 9:43
  |   نظرات: بدون نظر
443 بازدید بازدید

یک مسئول امنیتی: امنیت خراسان شمالی در بهترین وضعیت مطلوب قرار دارد


به گزارش ایرنا محمدی چهارشنبه شب در جمع مسئولان حراست پردیس های دانشگاه فرهنگیان کشور اظهار کرد: اقوام و مذاهب مختلف در این استان سکونت دارند اما در کنار هم با آرامش زندگی می کنند و مشکل امنیتی در این خصوص نداریم.
وی بر جایگاه مهم معلمی و تاثیر آن در جامعه تاکید کرد و افزود: نقش و جایگاه دانشگاه فرهنگیان از نظر تعلیم و تربیت بسیار مهم است، ویژگی شاخص دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم است که در این راستا موفق نیز عمل کرده است.
محمدی اظهار کرد: به دلیل اینکه معلم جایگاهی مهم در جامعه دارد و و تاثیرگذاری آن در اجتماع زیاد است دشمن نیز بر روی این قشر برنامه دارد و تلاش می کند این جایگاه را به چالش بکشاند.
وی با بیان اینکه باید در بحث امنیت و احساس امنیت نیز کار کنیم گفت: دانشگاه ها باید به محلی امن برای تعلیم و تربیت معلم، توسعه علم و دانش تبدیل شود.
وی بر احصای چالش ها، آسیب ها در مراکز آموزش عالی تاکید کرد و افزود: برنامه ها باید پیشگیرانه باشند اولویت کاری حراست ها در دانشگاه نیز باید برنامه های پیشگیرانه و در این راستا تذکر و آموزش نیز باید مد نظر باشد.
وی بر فراهم شدن فضای با نشاط نیز در دانشگاه ها تاکید کرد و گفت: دانشگاه محل تعلیم و تربیت، تولید علم و توسعه دانش است، باید این امر در فضایی آرام و بانشاط انجام شود.
۳۰۰۷/ ۶۰۴۲ خبرنگار: ربابه صانعی ** انتشار دهند: سید حسین قدسی

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 6750 بازدید

بازدید دیروز: 17432 بازدید

بازدید کل : 1721614 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر