پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۵
 |  8/ شهریور/ 1396 - 4:49
  |   نظرات: بدون نظر
422 بازدید بازدید

بازدید مدیرکل امور بانوان استانداری تهران از ندامتگاه نسوان شهر ری


به گزارش روز سه شنبه خبرنگار قضایی ایرنا از اداره کل زندان های استان تهران، ثریا شارقی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری تهران به همراه هیأتی به مناسبت هفته دولت از نزدیک از روند فعالیت های اصلاحی و تربیتی ندامتگاه شهرری بازدید و فعالیت های انجام شده را بسیار تاثیر گذار دانست.
مسئولان استانداری تهران از همه قسمتهای ندامتگاه از جمله سالن مادران ، مهد کودک ، کارگاههای آموزشی و اشتغال ، واحد فرهنگی ، کتابخانه بازدید کردند.
در این بازدید ضمن دیدار چهره به چهره با بانوان مددجو، از مسئولین ندامتگاه شهرری نیز به دلیل انجام اقدامات اصلاحی و تربیتی و پرکردن اوقات فراغت مددجویان با فعالیت های فرهنگی و اشتغالزایی ، قدردانی و تشکر کردند.
محمدی مدیر ندامتگاه ضمن تشریح فعالیتهای صورت گرفته در زمینه های فرهنگی و اشتغال مددجویان ( آموزش ۱۲ عنوان رشته مهارتی ) اعلام کرد در حال حاضر طرح طبقه بندی زندانیان بر اساس سن و جرم در این ندامتگاه در حال اجرا است.
وی ادامه داد: همه توان خود را به کار گرفته ایم تا در رسالتی که بر عهده ما گذاشته شده، قصوری صورت نگیرد.
مسئول ندامتگاه نسوان شهرری ضرورت حضور و بازدید دستگاه ها و ارگان های مرتبط از فضای زندان را انکارناپذیر دانست و گفت: همه دستگاه های اجرائی باید کمک کنند تا مددجویان بازگشت سعادتمندانه به جامعه داشته باشند.
ثریا شارقی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران گفت: در نظام فکری دین اسلام، زن جایگاهی رفیع و مسئولیت های بزرگی دارد، که اگر در جایگاه اصلی خود که همگام با ساختمان وجودی اوست، قرار گیرد، بسیاری از مشکلات خانواده و اجتماع رفع می ‌شود. اما اگر از این جایگاه جدا شود در پشت پرده‌های نفاق و در پوششی به نام آزادی قربانی می شود، در این هنگام هرگز نباید از او پرورش انسان صالح انتظار داشت.
اجتمام**۷۳۲۹** ۱۴۱۸
خبرنگار: لیلا اسماعیل نژاد ** ناشر: مریم برزآبادی

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 5646 بازدید

بازدید دیروز: 17432 بازدید

بازدید کل : 1720510 بازدید

افراد آنلاین: 0 نفر