جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۱
 |  7/ شهریور/ 1396 - 7:11
  |   نظرات: بدون نظر
266 بازدید بازدید

۱۲۰هکتار زمین ملی تصرف شده در اردستان شناسایی شد


به گزارش ایرنا، ‘ مجتبی پورشفیع ‘ روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران اظهارکرد: تاکنون حکم رفع تصرف ۵۷ هکتار از این زمین ها به نفع دولت توسط دادگستری شهرستان اردستان صادر شده است.
وی با اشاره به اینکه در انتظار صدور حکم رفع تصرف بقیه زمین های تصرف شده هستیم، افزود: در این مدت یک میلیون و ۳۸۱ هزار مترمربع زمین بدون صاحب نیز در این شهرستان شناسایی شده و خواستار صدور سند به نام دولت هستیم.
رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان افزود: برای اجرای حدود املاک ملی تاکنون ۷۰۰ سند تک برگی رسمی صادر شده که این مهم نقش بسیار بسزایی در پیشگیری ازتجاوز به املاک دولت داشته است.
وی در بخش دیگری از سخنانش بااشاره به وجود۱۰ نقطه حادثه خیز در جاده اردستان – اصفهان، خاطرنشان کرد: امسال با نصب علائم راهنمایی و رانندگی و اصلاح شیب جاده با صرف ۹۰۰ میلیون ریال اعتبار، سه مکان حادثه خیز این جاده برطرف شده است.
پورشفیع گفت: برای ساخت باند دوم جاده اردستان – زواره نیز بطول ۱۰ کیلومتر، پنج میلیاردریال اعتبار اولیه برآورد شده و هم اکنون مناقصه آن در حال اجراست.
شهرستان اردستان با یک هزار و ۹۱۶ کیلومتر جاده همسنگ اصلی و ۱۴۱کیلومتر بزرگراه در ۱۱۸ کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
۷۴۳۱/۶۱۳۶ / ۲۰۹۳ ** خبرنگار: رحمت الله عامری نیا ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 8166 بازدید

بازدید دیروز: 14605 بازدید

بازدید کل : 1976554 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر