جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۹
 |  7/ شهریور/ 1396 - 5:52
  |   نظرات: بدون نظر
363 بازدید بازدید

اجرای چهار برنامه پیشگیری از وقوع جرم در سازمان قضایی نیروهای مسلح


حجت‌الاسلام شکرالله بهرامی روز سه شنبه در حاشیه ‘همایش بایسته های برنامه پنجم پیشگیری از وقوع جرم سازمان قضایی نیروهای مسلح’ در مشهد طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برنامه پنجم به بایسته های پیشگیری از وقوع جرم توجه دارد.
وی ادامه داد: در کمیسیونهای مختلف به صورت فعال در این خصوص بحث می شود. گامهایی نیز در حوزه پژوهشی و علمی برداشته شده تا در ادامه اجرای برنامه کاهش جدی در وقوع جرائم نیروهای مسلح محقق شود.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح همچنین گفت: به دنبال همکاری قوه مقننه برای حذف قوانینی هستیم که خود احیانا جرم زا بوده و موجب وقوع جرم در نیروهای مسلح می شوند. همچنین عناوین جرائمی که نباید جرم تلقی شود باید کنار گذاشته شوند.
وی افزود: در بخش پیشگیری از وقوع جرم باید همه بخشها از جمله قوه قضائیه، قوه مجریه و قوه مقننه وارد عمل شوند و با ما همکاری کنند.
حجت الاسلام بهرامی به اجرای برنامه ۲۰ ساله پیشگیری از وقوع جرم در سازمان قضایی نیروهای مسلح اشاره و بیان کرد: در همه جرائمی که البته به صورت محدود در نیروهای مسلح رخ می دهد از جمله فرار از خدمت، بی احتیاطی های منجر به قتل، جرائم مالی، اقتصادی و رایانه ای کاهش میزان جرم محقق شده است.
‘همایش بایسته های برنامه پنجم پیشگیری از وقوع جرم سازمان قضایی نیروهای مسلح’ با حضور ۱۱۰ نفر از روسای این سازمان تا فردا در مشهد ادامه دارد.
خبرنگار: ناصر اسدزاده هروی **انتشار: حسین کریم زاده
۳۲۲۱/۱۸۵۸

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 8913 بازدید

بازدید دیروز: 14605 بازدید

بازدید کل : 1977301 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر