جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۹
 |  26/ مرداد/ 1396 - 11:34
  |   نظرات: بدون نظر
340 بازدید بازدید

نماینده موافق: با حضور آوایی شاهد حل مشکلات حوزه قضایی و حقوقی خواهیم بود


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «اکبر رنجبرزاده» روز پنجشنبه در سومین روز بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی کابینه دوازدهم در موافقت با «سیدعلیرضا آوایی» وزیر پیشنهادی دادگستری افزود: آوایی یکی از برجسته ترین و مهمترین اعضای دولت ها محسوب می شود ضمن اینکه می تواند دولت را برای پیشبرد هدف گذاری های آن در امور مختلف که تنظیم و تلطیف روابط بین قوا است، یاری کند.
وی با بیان این که تیم امنیتی، سیاسی، دفاعی و قضایی دولت باید یک تعامل و تجربیات و توانمندی و کارآمدی بسیار بالایی برخوردار باشد، گفت: دولت هایی می توانند موفق شوند که تیم های درون آن منسجم و متحد باشند.
رنجبرزاده گفت: آقای آوایی با توجه به سوابق ارزشمندی که در طول ۴ دهه دارد به خوبی می تواند از این مهم برآیند.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس با اشاره به اینکه آوایی چهار دهه در قوه قضاییه حضور داشته است، افزود: وی از دادسرا تا عالی ترین پست قضایی مسوولیت داشته یعنی تمام تجربیات لازم و کافی برای اجرای برنامه های خود را دارد.
وی تاکید کرد: وقتی به یک وزیر رای می دهیم اول بحث مسایل فردی و شخصیتی، دوم ارائه برنامه به مجلس و سوم سوابق و تجربیات او مدنظر است.
رنجبرزاده خاطرنشان کرد: آوایی در سوابق و تجربیات در تمام سطوح توانسته به عنوان یک مسوول ممتاز و برجسته بدرخشد؛ وی در استان های مختلف کار کرده و در سطوح مختلف در قوه مجریه به عنوان معاون وزیر کشور و رییس ثبت احوال و رییس دفتر بازرسی رییس جمهور حضور فعال داشت یعنی هم قوه مجریه را می شناسد و هم متخصص برجسته در قوه قضاییه است.
این نماینده مجلس دهم اضافه کرد: آوایی ارتباطات خوبی نیز با مجلس دارد و از سعه صدر و اخلاق مداری بالایی برخوردار است که همیشه از وی به عنوان فردی اخلاق مدار و دارای پشتکار یاد می شود.
سیام**۱۰۵۸**۱۵۶۹ **محمد افضلی ** انتشار: علی حبیبی

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 8920 بازدید

بازدید دیروز: 14605 بازدید

بازدید کل : 1977308 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر