جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۰
 |  26/ مرداد/ 1396 - 10:29
  |   نظرات: بدون نظر
64 بازدید بازدید

شورای شهر بجنورد با افزایش ۹ درصدی نرخ کرایه تاکسی ها موافقت کرد


سید حسین نقیب روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این افزایش قیمت در شورای شهر مصوب شد و برای تایید نهایی به فرمانداری ارسال می شود.
وی افزود: فرمانداری در ۲ هفته نتیجه موافقت خود با این مصوبه را اعلام می کند.
وی خاطرنشان کرد: رانندگان تاکسی تلفنی از چند ماه گذشته، حق کمیسیون را بر اساس نرخ سال ۹۶ به دفاتر پرداخت می کردند اما کرایه ای که از مسافران دریافت می شد بر اساس تعرفه های سال ۹۵ بود که این امر تضییع حق رانندگان بود.
نقیب اظهار کرد: بر این اساس نیاز بود تا تعرفه های جابه جایی مسافر افزایش یابد البته، نرخ جابه جایی مسافر با تاکسی در برخی از مسیر های اطراف شهر کاهش داشته است.
رئیس کمیسیون عمران و ترافیک شورای اسلامی شهر بجنورد در بخش دیگر سخنان خود از موافقت اعضای شورای این شهر با اجرای طرح پارکبان خبر داد و گفت: این طرح تا دو هفته دیگر اجرایی می شود.
وی افزود: طرح قرارداد پارکبان به تصوب رسید و قرار است یک پیمانکار قوی که تجربه کار در سایر شهرها را داشته، با نرم افزاز و توان خوب این طرح را اجرایی کند..
وی مبلغ قرارداد طرح پارکبان را ۱۳۰ میلیون تومان عنوان کرد.
نقیب از ایجاد ایستگاه دوچرخه سواری در شهر بجنورد خبر داد و گفت: ۲ ایستگاه دوچرخه سواری در بجنورد ایجاد می شود و تلاش ما رونق فرهنگ دوچرخه سواری در شهر است تا با در اختیار قرار دادن دوچرخه، این ورزش در میان مردم نهادینه شود.

* سایت ایرنای خراسان شمالی http://www.irna.ir/nkhorasan و کانال تلگرامی https://t.me/irnabojnurd در دسترس همگان است.
۷۱۸۵/ ۶۰۴۲ خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 6681 بازدید

بازدید دیروز: 14605 بازدید

بازدید کل : 1975069 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر