جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۵
 |  25/ مرداد/ 1396 - 11:10
  |   نظرات: بدون نظر
95 بازدید بازدید

پلمب ۲ کانون عرضه مواد مخدر در شاوور شوش


مصطفی یوسفی چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:درپی وصول اخبار متعدد مبنی برفروش مواد مخدر و مواد روانگردان از سوی ۲ مرد ۳۸ و ۴۲ ساله به نام های (ع. ک) و(ک .چ) که دارای سوابق متعدد کیفری می باشند با صدور دستور قضایی منازل آنها از سوی ماموران مبارزه با مواد مخدر شوش و کلانتری ۱۲شاوور بازرسی و مقداری مواد روانگردان از نوع شیشه و هرویین کشف و متهمان دستگیر شدند.
وی گفت: به دلیل سوابق کیفری متهمان و تبدیل شدن منازل آنان به کانون عرضه و فروش مواد مخدر و روانگردان همچنین پاتوق استعمال مواد مخدر و روانگردان با دستور قضایی این ۲ منزل پلمب شدند.
سرپرست دادگاه شاوور افزود:متهمان نیز پس از تفهیم اتهام برای تحقیق بیشتر در اختیار ماموران مبارزه با مواد مخدر شوش قرار گرفتند.
یوسفی در پایان گفت:فروشندگان مواد مخدر و روانگردان آگاه باشند با آنها به شدت وفق مقررات کیفری برخورد خواهد شد.
رییس دادگاه بخش شاوور گفت:همچنین در پی وصول گزارشی مبنی بر سرقت وجه نقد از راننده کامیون در حوالی شهر شاوور بلافاصله دستگیری سارقان در دستور کار ماموران کلانتری شاوور قرار گرفت.
وی افزود:ماموران این کلانتری در یک عملیات ضربتی یکی از متهمان به نام ‘ س.س ‘ -۴۰ساله و دارای سوابق متعدد کیفری بامداد روز چهارشنبه دستگیر و پس از تفهیم اتهام و صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان و جهت تحقیقات بیشتر و شناسایی سایر همدستان در اختیار پلیس آگاهی شوش قرار گرفت.
۷۲۸۰/۶۰۶۸
خبرنگار:مجتبی پناهی** انتشار:محمدعلی فریدپناه

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 5785 بازدید

بازدید دیروز: 14605 بازدید

بازدید کل : 1974173 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر