شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۲
 |  18/ مرداد/ 1396 - 5:00
  |   نظرات: بدون نظر
415 بازدید بازدید

رئیس کل دادگستری گلستان: نجات خلیج گرگان به یک مطالبه ملی تبدیل شود


رئیس کل دادگستری گلستان: نجات خلیج گرگان به یک مطالبه ملی تبدیل شود

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به تهدیدات خشک شدن خلیج گرگان برای استانهای منطقه گفت: نجات خلیج گرگان به عنوان یک مطالبه ملی پیگیری شود.

به گزارش ایسنا، هادی هاشمیان در چهاردهمین همایش دادستان های عمومی و انقلاب مراکز استان ها و نظامی سراسر کشور در گرگان اظهار کرد: خطری که خلیج گرگان را تهدید می‌کند در شورای تامین و شورای حفظ حقوق بیت المال استان بررسی شد، اما این کار جوابگو نبوده است.

وی از دادستان کل کشور خواست در سطح ملی کمک کند تا همانگونه که همه برای نجات دریاچه ارومیه بسیج شدند، کاری کنیم تا این کار برای خلیج گرگان نیز اتفاق بیفتد.

هاشمیان تاکید کرد: خطر خشک شدن خلیج گرگان نه تنها استان گلستان، بلکه استان های دیگر کشور را نیز تهدید می‌کند.

رئیس کل دادگستری گلستان در ادامه با اشاره به اینکه در استان ۲۶۰ قاضی داریم، تصریح کرد: ۵۲ درصد از پست های اداری ما بدون تصدی است.

وی به کاهش ۱۴٫۵ درصدی ورودی پرونده ها در سال ۹۵ به محاکم قضایی استان نسبت به سال ۹۴ اشاره کرد و افزود: در سال گذشته ۲۰ هزار پرونده کاهش ورودی به محاکم قضایی استان داشتیم.

هاشیمان استفاده از فرصت اقوام و مذاهب مختلف در استان، کمک علمای شیعه و سنی و واحد های صلح و سازش  را مهم ترین علل کاهش ورودی پرونده به محاکم استان برشمرد.

رئیس کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: در سال های اخیر جمعیت کیفری در زندان های استان کاهش یافت، خصوصا کسانی که زیر سه روز بازداشت بودند.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 7444 بازدید

بازدید دیروز: 15883 بازدید

بازدید کل : 1991715 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر