جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۵
 |  18/ مرداد/ 1396 - 8:54
  |   نظرات: بدون نظر
452 بازدید بازدید

بازدید تیم گشت بانوان دادستانی از اماکن مخصوص بانوان


دادستان قم خبر داد:

بازدید تیم گشت بانوان دادستانی از اماکن مخصوص بانوان

دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: تیم گشت ویژه بانوان دادستانی قم با مدیریت قضات زن از اماکن بانوان و آتلیه‌ها و استخرها و سالن‌های ورزشی زنانه و ارایشگاه‌ها بازدید می‌کند.

به گزارش ایسنا، مهدی کاهه با بیان این مطلب گفت: در راستای پایدار سازی امنیت حاصله و نظارت مستقیم و بی‌واسطه حوزه دادستانی، فعالیت‌های تیم گشت ویژه بانوان دادستانی افزایش یافت.

وی افزود: این تیم حوزه دادستانی از اماکن مخصوص بانوان از جمله اتلیه‌ها، استخرها و سالن‌های ورزشی زنانه و ارایشگاه‌ها و … بازدید به عمل آورده که مدیریت هر قسمت به یکی از قضات خانم واگذار شده است.

وی افزود: این تیم تاکنون طی چند مرحله با همکاری اداره اماکن از بیش از ۴۵ آرایشگاه و ۱۰ استخر بازدید به عمل آورده که به هر یک از این اماکن در خصوص مشکلات و تخلفات مربوطه تذکرات قانونی با تعیین مدت زمان اصلاح آن داده شده که در صورت اصلاح نکردن امور مذکور برخورد قانونی و قضایی با آنها صورت می‌پذیرد.

دادستان قم ادامه داد: یکی از حوزه‌های ضروری امنیت؛ بهداشت و درمان است که حوزه دادستانی با مدیریت مستقیم معاون دادستان طرح نظارت، اصلاح و بهبود عملکرد مراکز بهداشتی درمانی را آغاز کرد. این طرح با بازدید معاون دادستان از چند بیمارستان اصلی سطح شهر آغاز شده و به ترتیب از دیگر مراکز بهداشتی بازدید به عمل خواهد آمد. همچنین مردم شریف قم می‌توانند نظرات و پیشنهادات و مشکلات عمومی مربوطه را به حوزه دادستانی گزارش دهند تا برای رفع مشکلات اقدامات لازم انجام گیرد.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 20490 بازدید

بازدید دیروز: 14175 بازدید

بازدید کل : 1749529 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر