شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۱
 |  12/ مرداد/ 1396 - 12:32
  |   نظرات: بدون نظر
57 بازدید بازدید

گلستانی: اقدامات جهاد دانشگاهی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی بی‌نظیر است


/هویت جهادی، ۳۷ سال خودباوری و بالندگی/

گلستانی: اقدامات جهاد دانشگاهی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی بی‌نظیر است

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان گفت: اقدامات جهاد دانشگاهی و همکاری این نهاد با دادگستری در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی اقدامی بی‌نظیر در راستای کاهش این آسیب‌ها بوده است.

سعید گلستانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه جهاد دانشگاهی یکی از نهادهای تأثیرگذار در توسعه کشور پس از انقلاب به شمار می‌رود، افزود: این نهاد با اقدامات علمی مفیدی که در زمینه‌های مختلف انجام داده، زمینه‌های لازم را برای توسعه کشور فراهم کرده است.

وی به اقدامات این نهاد در راستای کاهش‌ آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: آموزش زوج‌های جوان پیش از ازدواج اقدامی بسیار موثر و علمی در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی بوده است.

گلستانی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی نهادی پویا، فعال و علمی است، یادآور شد: این نهاد با تولید محصولات علمی به بهبود تولید صنعتی و محصولات داخلی کشور که توان رقابت با محصولات خارجی را داشته باشد، کمک خواهد کرد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان با تأکید بر اینکه جهاد دانشگاهی در تمامی زمینه‌های علمی، پژوهشی و … جهادگونه عمل کرده است، یادآور شد: این نهاد می‌تواند با گسترش فعالیت‌های علمی و پژوهشی ایران را در ردیف کشورهای صنعتی قرار دهد.

وی به پرداختن جهاد دانشگاهی به اولویت‌های علمی و پژوهشی کشور تأکید کرد و ادامه داد: این نهاد با تمرکز بر تولید محصولات استراتژیک کشور که واردکننده از کشورهای خارجی هستیم، می‌تواند کشور را به خودکفایی برساند.

گلستانی ادامه داد: در صنعت خودروسازی مشکلات زیادی داریم که همواره به تکنولوژی و امکانات کشورهای خارجی وابسته هستیم؛ بنابراین جهاد دانشگاهی در این زمینه ورود کرده و کشور را به خودکفایی برساند.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 9326 بازدید

بازدید دیروز: 15883 بازدید

بازدید کل : 1993597 بازدید

افراد آنلاین: 5 نفر