شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۳
 |  12/ مرداد/ 1396 - 11:15
  |   نظرات: بدون نظر
108 بازدید بازدید

دشتی‌اردکانی: بخشی از اختیارات کانون مرکز به استان‌ها واگذار شده است


در معارفه هیات مدیره جدید کانون خراسان رضوی مطرح شد

دشتی‌اردکانی: بخشی از اختیارات کانون مرکز به استان‌ها واگذار شده است

مراسم تودیع و معارفه اعضای سومین دوره کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از کانون سردفتران و دفتریاران، حسین اورعی قدیری رییس دوره دوم کانون خراسان رضوی در ابتدای این مراسم با ارائه گزارشی از عملکرد دوره مدیریت خود، به مشکلات گذشته و پیش رو اشاره کرد و گفت: همراه با سیاست های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور پیش رفتیم و موفقیت های ثبت آنی اسناد در سال های گذشته با دشواری هایی محقق شد.

وی افزود: ١٥ تا ٢٠ درصد اسناد تنظیمی در ثبت آنی سهم خراسان رضوی شده است.

اورعی قدیری با اشاره به تحولات اخیر در بیمه و درمان از کانون مرکز تشکر کرد و گفت: شرایط امروز در بیمه و درمان قابل مقایسه با سنوات گذشته نیست.

این نشست با سخنرانی محمدرضا دشتی اردکانی رییس کانون سردفتران و دفتریاران مرکز ادامه یافت.

وی با تشکر از هیات مدیره دوم و تبریک به هیات مدیره سوم کانون خراسان رضوی، عنوان کرد: انتظاری که ما از همکاران داریم کارنامه ای درخشان است، طوری که الگویی برای کانون استان باشد.

دشتی اردکانی افزود: ما بیش از یک سال است شورای عالی کانون ها و جوامع سردفتری را با همه کاستی ها و نقد هایی که به آن وارد شده تشکیل دادیم که این شورا توانست بخشی از اختیارات کانون مرکز را به استان ها واگذار کند.

رییس شورای عالی کانون ها و جوامع سردفتری، یکی از برکات این شورای عالی  را واگذاری کمیته های تخصصی به استان های مختلف عنوان کرد و تاکید داشت این اقدام نتیجه مطلوبی را در برداشته است.

در ادامه غلام پور منتخب اول سردفتران و دفتریاران کانون خراسان رضوی در دوره سوم پشت تریبون حاضر شد و گزارشی از وضعیت فعلی کانون این استان ارائه داد و اعلام کرد: به عنوان کانون سوم همه تلاش خود را برای همکاری با کانون مرکز بکار خواهیم گرفت و انتظار حمایت بیش تری نیز خواهیم داشت.

در پایان مراسم از کانون دوم این استان تقدیر شد و احکام اعضای دوره سوم کانون خراسان رضوی ارائه شد.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 8029 بازدید

بازدید دیروز: 15883 بازدید

بازدید کل : 1992300 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر