چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۹
 |  8/ مرداد/ 1396 - 5:10
  |   نظرات: بدون نظر
518 بازدید بازدید

هشت میلیارد ریال از تعهد خیران در جشن های گلریزان کرمان وصول شده است


به گزارش ایرنا یدالله موحد روز یکشنبه در نشست هیات امنای ستاد دیه، نمایندگی استان کرمان افزود: تعهد خیران در استان کرمان در جشن های گلریزان سال جاری ۲۴ میلیارد ریال بوده است.
وی اظهار کرد: مشارکت مردم خیر و نوع دوست کرمان در ۳۳ جشن گلریزان برگزار شده در این استان طی ماه مبارک رمضان، در طول ۱۶ سال فعالیت ستاد دیه استان کرمان بی نظیر بوده است.
رئیس هیات مدیره هیات امنای ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه استان کرمان ادامه داد: جا دارد که از این اقدام خداپسندانه مردم شریف این استان به ویژه افرادی که با پرداخت بخشی از اموال خود برای رهایی زندانیان در بند و گرفتار و بازگشت آنها به آغوش خانواده قدم مثبتی برداشته اند، تشکر و قدردانی شود.
وی بر تقدیر از خیران شرکت کننده در جشن های گلریزان و دست اندرکاران این جشن ها نیز تاکید کرد و گفت: برنامه ریزی ها در این زمینه در دست انجام است.
۳۰۲ مددجوی جرایم غیرعمد واجد شرایط هم اکنون در زندان های استان کرمان حضور دارند که از این تعداد ۱۳ نفر دیه بدهکار، ۱۱۴ نفر به دلیل ناتوانی در پرداخت چک های برگشتی، ۱۶۶ نفر به دلیل ناتوانی در پرداخت مهریه و ۹ نفر نیز به دلیل ناتوانی در پرداخت نفقه وارد زندان شده اند.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
۷۴۴۰/۳۰۲۹

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 399 بازدید

بازدید دیروز: 4834 بازدید

بازدید کل : 2053949 بازدید

افراد آنلاین: 0 نفر