جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۷
 |  21/ خرداد/ 1396 - 1:03
  |   نظرات: بدون نظر
128 بازدید بازدید

انتقال زندانیان خلخال به ندامتگاه جدید این شهر ضرورت دارد


به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی روز یکشنبه در بازدید از ندامتگاه جدید خلخال افزود: علاوه بر محدودیت فضا در زندان فعلی و نامناسب بودن وضعیت فیزیکی و امنیتی آن قرار گرفتن این زندان در مرکز شهر تاثیر منفی در مناسبات اجتماعی مردم شهر داشته و بیشتر شهروندان خلخال به ادامه فعالیت این زندان در مرکز شهر معترض هستند.
وی گفت: پروژه ندامتگاه جدید خلخال که عملیات اجرایی آن از چند سال پیش در نقطه ای خارج از شهر آغاز شده با صرف بیش از ۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی هم اکنون از پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی برخوردار است.
وی افزود: بدلیل تخصیص نیافتن ۲۰ میلیارد اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه در سال گذشته و امسال تکمیل آن نیازمند توجه جدی مسوولان و پادار شدن ردیف اعتبارات ملی پروژه و کمک لازم از محل اعتبارات استانی برای تکمیل در سریع ترین زمان ممکن برای پایان دادن به مشکلات و معضلات فعالیت زندان فعلی در مرکز شهر خلخال است.
فرماندار خلخال تشریح کرد: راه دسترسی به ندامتگاه نیز با تامین اعتبار از محل اعتبارات استانی امسال بهسازی و آسفالت خواهد شد.
رئیس شورای تامین خلخال اظهار کرد: با توجه به پیش بینی ایجاد امکانات رفاهی ، فرهنگی ، کارآفرینی ، مهارتی و ایجاد اشتغال پس از آزادی زندانیان در ندامتگاه جدید برای مددجویان ، راه اندازی این ندامتگاه زمینه را برای طبقه بندی زندانیان و نگهداری مجرمان کیفری از محکومان جرایم مالی فراهم خواهد کرد.
او گفت: ندامتگاه جدید خلخال مطابق با استانداردهای روز ساخته شده و با انتقال زندانیان به این محل علاوه بر جمع آوری زندان قبلی از مرکز شهر فضای فیزیکی مورد نیاز برای هر یک از زندانیان فراهم و حقوق شهروندی با راه اندازی این ندامتگاه رعایت خواهد شد.
شهرستان خلخال با ۹۵ هزار نفر جمعیت در ۱۱۵ کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
۷۱۱۹/۶۰۱۸



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 8325 بازدید

بازدید دیروز: 1267 بازدید

بازدید کل : 1628996 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر