شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۱
 |  17/ خرداد/ 1396 - 0:32
  |   نظرات: بدون نظر
48 بازدید بازدید

مدیرکل زندان ها: ۴۵۰ میلیارد ریال برای آزادی ۴۶۵ زندانی جرایم غیرعمد در آذربایجان غربی نیاز است


به گزارش ایرنا، میرعلی اکبر بنی هاشمی سه شنبه شب در جشن گلریزان شهرستان مهاباد اظهار کرد: از این تعداد ۳۰ نفر مربوط به زندانیان جرایم غیرعمد مهاباد است که حدود ۱۳۰ میلیارد ریال برای آزادی آنان هزینه لازم است.
وی با بیان اینکه بیشترین جرایم زندانیان غیرعمد استان تصادف های منجر به دیه،جرح و مهریه است، بیان کرد: پارسال ۲۸۰ زندانی جرایم غیرعمد استان با پرداخت ۲۴۰ میلیارد ریال آزاد شدند.
بنی هاشمی با بیان اینکه پارسال ۳۳ درصد شاکیان از زندانیان جرایم غیرعمد از حق خود گذشتند، افزود: متوسط این مقدار در کشور ۴۰ درصد است.
مدیر کل زندان های آذربایجان غربی اظهار کرد: پارسال ۲۷ درصد مبالغ پرداخت شده برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در استان کمک های مردمی و خیران بود که امسال تلاش می کنیم با برگزاری جشن های گلریزان این مقدار افزایش مناسبی داشته باشد.
بنی هاشمی بیان کرد: امسال مراسم گلریزان مهاباد دومین مراسم گلریزان آذربایجان غربی پس از شهرستان میاندوآب است که برگزار می شود و امروز/سه شنبه/ نیز همزمان جشن گلریزان در سلماس برگزار خواهد شد.
دهمین جشن گلریزان شهرستان مهاباد امشب با حضور مردم خیر، امام جمعه، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، رئیس دادگستری، دادستان، فرمانده انتظامی، شهردار، اعضای شورای شهر و سایر مسئولان ارشد مهاباد در سالن ‘روبار’ برگزار شد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
شهرستان مهاباد با حدود ۲۳۷ هزار نفر جمعیت در جنوب اذربایجان غربی واقع است.
۳۰۹۳**انتشاردهنده: پیمان پاکزاد

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 4657 بازدید

بازدید دیروز: 12672 بازدید

بازدید کل : 1638000 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر