جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۰
 |  17/ خرداد/ 1396 - 10:57
  |   نظرات: بدون نظر
47 بازدید بازدید

شهردار و رئیس شورای شهر اردبیل به دادسرا احضار شدند


ناصر عتباتی روز چهارشنبه در تشریح آخرین وضعیت این پرونده به ایرنا گفت: تاکنون ۲ جلسه در باره بررسی وضعیت آسفالت خیابان‌ها، اماکن و کوچه‌های شهر اردبیل در دادسرای مرکز استان برگزار شده است.
وی افزود: در پی تخریب آسفالت بیشتر معابر شهر اردبیل در زمستان سال گذشته شکایت های مردمی مکرری به دادسرا واصل شده بود و این موضوع نارضایتی شهروندان را به همراه داشت.
دادستان اردبیل با بیان اینکه این موضوع با تشکیل پرونده مورد بررسی قرار گرفت ، اظهار کرد: در حال حاضر با نهایت دقت زیر ساخت‌های اساسی، ترکیب مصالح، ارتقای استانداردهای مصالح و قیر و کیفیت آسفالت بررسی شده است.
عتباتی اضافه کرد: تذکرات لازم از سوی دادستانی به متولیان امر داده شدو هرگونه قصور، عدم نظارت و یا سوء مدیریت به صورت جدی توسط دستگاه قضایی استان رصد می‌شود و کوچکترین تعلل، مسامحه و تخلفی با برخورد قاطعانه دادستانی مواجه خواهد شد.
ذکی الله خوشبخت رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل هم در این باره به ایرنا گفت: من به عنوان نماینده شورا به همراه شهردار مناطق و معاون شهردار اردبیل و رئیس سازمان عمران شهرسازی دعوت شدیم و توضیحات لازم در خصوص تخریب آسفالت به دادستان اردبیل داده شد .
وی افزود: با حضور دادستان اردبیل علت تخریب آسفالت خیابان های اردبیل در زمستان گذشته بررسی شد.
خوشبخت اضافه کرد: در این جلسه در خصوص میزان خسارت های وارده به آسفالت خیابان ها و عاملان آن صحبتی نشد اما مقرر شد نظارت کافی در آسفالت ریزی خیابان ها تشدید شود تا مشکلی بوجود نیاید.
آسفالت معابر و خیابان های شهر اردبیل در فصل زمستان بدلیل بارش برف و یخبندان بدلیل کیفیت پایین تخریب و چاله های بوجود آمده سبب وارد آمدن خسارت به خودرو‌ها و برخی از عابران پیاده شد و نارضایتی‌هایی را در میان شهروندان بوجود آورده است.
براین اساس دادستان عمومی و انقلاب اردبیل به عنوان مدعی العموم در راستای حفظ حقوق عامه و بیت المال با تشکیل پرونده قضایی به موضوع ورود پیدا کرد.
در شهر اردبیل بیش از نیم میلیون نفر جمعیت در شش هزار و ۵۰۰ هکتار مساحت جای گرفته است.
خبرنگار:یعقوب شاددل**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
۷۱۱۰/ ۱۲۵۷

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 4286 بازدید

بازدید دیروز: 1267 بازدید

بازدید کل : 1624957 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر