جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۷
 |  17/ خرداد/ 1396 - 2:05
  |   نظرات: بدون نظر
54 بازدید بازدید

توقیف خودروی سواری با بیش از۱۶ میلیون ریال خلافی در بوکان/ توقف ۶ دستگاه موتور سیکلت با حرکات حادثه ساز


سرهنگ مجید محبعلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ماموران پلیس راهور شهرستان بوکان حین اجرای طرح انتظام بخشی به معابر، به یک دستگاه خودرو سواری که با سرعت زیاد در یکی از بلوارهای این شهردر حال تردد بود برخورد کرده و آن را متوقف کردند.
وی افزود: در بررسی مدارک راننده و ماشین سواری پس از استعلام از طریق سامانه راهور مشخص شد که راننده خودرو به علت تخطی از قوانین راهنمایی و رانندگی بیش از ۱۶ میلیون ریال جریمه معوق دارد.
سرهنگ محبعلی با اشاره به اینکه بیشترین تخلف در سوابق این راننده تخطی از سرعت مجاز است، اظهار کرد: بر اساس ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی، خودرو یاد شده به سبب دارا بودن خلافی بیش از ۱۰ میلیون ریال، تا زمان پرداخت جریمه توقیف و به پارکینگ منتقل شد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوکان اضافه کرد: خودرو متوقف شده دارای سیستم دودزا برای فرار از دست ماموران است که پس از متوقف شدن با تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.
وی از رانندگان خواست به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه کرده تا با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی حافظ جان خود و دیگر سرنشینان خودرو باشند.
پارسال نیز یک خودرو با خلافی بیش از ۲۰میلیون ریال در بوکان متوقف شد.
شهرستان بوکان با ۲۵۱هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان غربی قرار دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirna_newsmahabad@دریافت کنید.
۳۰۹۳/۷۵۱۰ ** خبرنگار: محمد ادیب**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 7304 بازدید

بازدید دیروز: 1267 بازدید

بازدید کل : 1627975 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر