سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۴
سرویس: مقالات
 |  2/ خرداد/ 1396 - 5:38
  |   نظرات: بدون نظر
43 بازدید بازدید

رئیس ستاد بزرگداشت ارتحال امام(ره):۲۵۰ هزار نفر برای حضور در مراسم ارتحال امام(ره) ثبت نام کرده اند


به گزارش ایرنا، محمد علی انصاری روز سه شنبه در دیدار مسئولان ستاد بزرگداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) با حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی گفت: همه بخش های ستاد برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام(ره) اعم از فرهنگی، اجرایی، امنیتی و خدماتی آمادگی پذیرایی از مهمانان این مراسم را دارند.
وی ادامه داد: به غیر از ثبت نام کنندگان همچنین جمعی زیادی از مردم استان تهران و استان های اطراف نیز در این مراسم حضور خواهند داشت که این مساله وظیفه ستاد برگزاری را سنگین تر می کند.
انصاری گفت: مراسم ارتحال حضرت امام(ره) امسال در روز ۱۴ خرداد از ساعت ۱۸ تا ۲۰ برگزار شده و سپس از شرکت کنندگان با ضیافت افطار پذیرایی می شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور پرشور و انبوه مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت گفت: این نمایش عظیم جلوه ای از حضور ملت ایران در سایه مکتب سیاسی حضرت امام(ره) بود.
انصاری گفت: ملت ایران با حضور خود درانتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ، یکی از یاران حضرت امام(ره) را که سابقه روشنی در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شورای عالی امنیت ملی و مجمع تشخیص مصلحت نظام داشت را انتخاب کردند و این نشان می دهد که مردم ایران پس از گذشت قریب به ۴۰ سال از انقلاب اسلامی همچنان به یاران امام(ره) ایمان دارند.
وی گفت: سخنان دکتر روحانی پیرامون صلح و آرامش طلبی ملت ایران نشات گرفته از آرمان های امام راحل است و همگان دیدند به رغم برخی بداخلاقی ها که در انتخابات شد مردم سکان اجرای کشور را به دست یکی از یاران حضرت امام(ره) سپردند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: محمد بیدارمنش انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/۶۱۳۹ / ۱۵۳۹

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 10722 بازدید

بازدید دیروز: 18310 بازدید

بازدید کل : 1816421 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر