پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۴
 |  2/ خرداد/ 1396 - 3:10
  |   نظرات: بدون نظر
110 بازدید بازدید

آزادی ۱۲۳ زندانی جرائم غیرعمد در کهگیلویه وبویراحمد در سال گذشته


آزادی ۱۲۳ زندانی جرائم غیرعمد در کهگیلویه وبویراحمد در سال گذشته

رییس کل دادگستری استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: گره‌گشایی از کار مردم به اندازه هزاران سال عبادت اهمیت دارد و از آنجایی که مشغله‌های امروز فرصت عبادت خاص و با محتوا را از انسان گرفته و به صورت ادای تکلیف درآمده، اگر بتوانیم دست بینوایان و مظلومان را بگیریم جبران این نقیصه را خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین مزارعی اهمیت کمک به فقرا در روایات را یادآور شد و گفت: آه گرفتاران و فقرا افراد را گرفتار و دعای آنها نجات‌بخش است و گاهی اوقات دعای مظلومین به اندازه نماز شب تأثیرگذار است.

وی بیان کرد: اگر ستاد دیه از ظرفیت های خارج از مجموعه دستگاه قضایی و استان مانند پزشکان مشهور، مطرح و افراد تأثیرگذار کشور و نیز جامعه خیرین برای کمک به ستاد دیه استفاده کند، می‌تواند تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد.

رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: صدا و سیما، اصناف، اتحادیه ها و افراد موثر در بازار می توانند در پیشبرد اهداف خیرخواهانه نقش آفرینی کنند.

مزارعی تصریح کرد: انتشار مشکلات زندانیان به صورت فیلم و کلیپ با حفظ کرامت آنها می‌تواند تاثیر رسانه ای و ارتباطی قدرتمند بر افراد خیر داشته باشد.

احمدی رییس ستاد دیه استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: در سال گذشته ۱۲۳ نفر زندانی جرائم غیرعمد و مالی توسط ستاد دیه استان با مبلغ ۶۸ میلیارد ریال آزاد شده‌اند که از این میزان ۲۹ میلیارد ریال توسط شاکیان گذشت و سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال نیز توسط خیرین تامین اعتبار شده است.

وی اضافه کرد: بانک‌های تجارت ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون، صادرات ۷ میلیارد، ملت ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون، و رفاه یک میلیارد ریال به ۲۷ نفر وام کم بهره پرداخت کرده‌اند.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 2642 بازدید

بازدید دیروز: 15786 بازدید

بازدید کل : 1841046 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر