سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۳
 |  1/ خرداد/ 1396 - 10:13
  |   نظرات: بدون نظر
26 بازدید بازدید

رئیس کل دادگستری بوشهر: فرهنگ امربه معروف و نهی از منکرزمینه حل مشکلات را فراهم می کند


به گزارش ایرنا، علی جمادی روز دوشنبه در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر افزود: امر به معروف و نهی از منکر از واجب ها و فریضه های بسیار مهم و بزرگ اسلامی به شمار می رود و اصل وجوب آن جزو ضرورتهای دین مبین اسلام است.
وی اضافه کرد: ۲ فریضه امر به معروف و نهی از منکر با فضیلت ترین اعمال مردم نزد خداست و هر چه این دو فریضه در جامعه بیشتر نهادینه شود، جامعه سالمتری خواهیم داشت.
جمادی گفت: با توجه به اهمیت موضوع امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه ها باید الگوهای فرهنگی امر به معروف و نهی از منکر را در همه موارد شناخت، معرفی و اجرایی کرد.
جمادی بیان کرد: سلامت دستگاه قضایی در گرو امر به معروف و نهی از منکر است بویژه در رویارویی با جاهایی که احتمال لغزش وجود دارد، ضروری است با برنامه ریزی بهتر و مستمر برای اجرای فرهنگ این ۲فریضه تلاش کرد.
وی با تاکید براینکه آمرین به معروف و ناهیان از منکر باید از افراد صاحب شرایط و اثرگذار باشند، گفت: برنامه ریزی همراه با دانش و روشهای علمی برای عملی کردن فریضه امر به معرف ونهی از منکر ضروری است و برای اجرای این آن نباید تنها به انجام یک سری کارها بسنده کرد.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به حضور مردم در حماسه ۲۹ اردیبهشت گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوقهای رای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی باعث دوام و ثبات نظام جمهوری اسلامی است و خوشنودی رهبر معظم انقلاب را به دنبال دارد.
۶۰۴۷/۶۰۴۳**
خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: خدانظرخواجه

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 11796 بازدید

بازدید دیروز: 18310 بازدید

بازدید کل : 1817495 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر