دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۷
سرویس: مقالات
 |  23/ اسفند/ 1395 - 10:09
  |   نظرات: بدون نظر
59 بازدید بازدید

شورای شهر تهران در نامگذاری خیابانی به نام آیت الله هاشمی کوتاهی کرد/ مصوبه شورا اصلاح شود


محمدجواد محمدی نوری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: کمترین انتظار از شورای اسلامی شهر تهران این بود که در یک هم فکری و یک تعامل، صرف نظر از گرایش های سیاسی نسبت به نامگذاری خیابانی به نام مرحوم آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی اقدام کند.
مشاور احمد دنیامالی رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: احمد دنیامالی در جلسه روز گذشته شورای اسلامی شهر تهران حضور نداشت و نسبت به این تصمیم اعضای شورا انتقاد شدید دارد.
محمدی نوری افزود: براساس قرار قبلی بنا بود بزرگراه رسالت به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی نامگذاری شود اما در یک تصمیم عجولانه خیابانی که بافت عمومی ندارد و محلی است به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی نامگذاری شد و هیچ هماهنگی در این زمینه با خانواده رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام صورت نگرفت.
وی تصریح کرد: با توجه به اندیشه و سوابق مبارزاتی و انقلابی آیت الله هاشمی رفسجانی نام نهادن یک استان یا شهرستان نیز برای ایشان کم نبود اما شورای اسلامی شهر تهران تصمیمی گرفت که جفا در حق رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام است.
مشاور رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران همچنین گفت: خواست مردم ایران بویژه تهران که حضوری میلیونی در مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی داشتند، این است که شورای اسلامی شهر در تصمیم خود تجدید نظر کند.
به گزارش ایرنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران روز گذشته از میان ۶ گزینه سرانجام بلوار سرو سعادت آباد واقع در منطقه دو تهران را برای تغییر به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی انتخاب کردند.
سیام*۹۲۵۴**۱۳۳۶ خبرنگار: سجاد خسروانیان** انتشار: مهرنوش خانزائی

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 6673 بازدید

بازدید دیروز: 18695 بازدید

بازدید کل : 1794062 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر