سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۸
سرویس: مقالات
 |  9/ بهمن/ 1395 - 10:45
  |   نظرات: بدون نظر
113 بازدید بازدید

رییس سازمان جوانان حزب اعتدال: به دنبال حضور پررنگ تر برای اثرگذاری در انتخابات هستیم


مسعود شفیعی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا درباره برنامه های حزب اعتدال و توسعه برای انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر افزود: تلاش می کنیم که حزب صرفا انتخاباتی نباشد و طی دوسال اخیر مرتبا در حوزه های مختلف فعال بوده است.
وی با بیان این که حزب اعتدال و توسعه در انتخابات ۷ اسفند سال گذشته حضور پررنگی داشت گفت: به طور مرتب در سطح استان ها برنامه های مختلفی در عرصه های فرهنگی و اجتماعی داریم.
رییس سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه گفت: در بخش جوانان اولویت ما آموزش و کادرسازی است.
شفیعی با بیان این که در سال ۹۲ اولین حزبی بودند که از روحانی برای کاندیداتوری دعوت کرد گفت: طبیعتا برای سال ۹۶ هم ما فقط یک گزینه داریم و آن هم آقای دکتر روحانی است و تلاش خواهیم کرد که وی با رای بالاتری از دوره قبل، دوره دوم ریاست جمهوری خود را ادامه دهند.
این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به این که حمایت از روحانی را منحصر به حزب اعتدال و توسعه نمی دانیم گفت: همه احزاب اصلاح طلب و جریان های معتدل اصولگرایی که دغدغه آینده ایران و پیشرفت کشور را دارند باید نقش آفرینان جدی انتخابات سال ۹۶ باشد.
این عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه گفت: این حزب هم سعی می کند تعامل خوبی را با همه گروه ها و جریاناتی که با رویکرد عقلانیت و اعتدال در مسیر توسعه کشور می خواهند اثرگذار باشند ، داشته باشد تا بتوانیم انتخابات خوبی را در سال ۹۶ داشته باشیم.
به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۶ برگزار می شود.
بر اساس جدول زمان بندی تعیین ‌شده داوطلبان شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می ‌توانند از ۲۲ تا ۲۶ فروردین ماه به مدت پنج روز نسبت به نام نویسی اقدام کنند.
همچنین داوطلبان پس از آن که صلاحیت‌ شان از سوی شورای نگهبان بررسی و مورد تایید قرار گرفت می‌ توانند از ۸ تا ۲۷ اردیبهشت ماه به مدت ۲۰ روز به تبلیغات انتخاباتی و تشریح برنامه ‌های خود بپردازند.
نام نویسی از داوطلبان شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز از ۳۰ اسفندماه سال جاری آغاز و تا ششم فروردین ‌ماه ۱۳۹۶ ادامه خواهد داشت. هرچند براساس مصوبه هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار است زمان نام نویسی به ۲۳ اسفندماه سال جاری تغییر یابد که البته این تغییر نیازمند مصوبه مجلس است.
نامزدهای نهایی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به مدت هفت روز مهلت تبلیغات دارند که زمان تبلیغات آن ها از ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت ‌ماه تعیین شده است.
سیام**۱۰۵۸**۱۴۴۹ *خبرنگار: محمد افضلی*انتشار: امیر کاردان راد

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 15754 بازدید

بازدید دیروز: 18310 بازدید

بازدید کل : 1821453 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر