شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۷
سرویس: مقالات
 |  9/ بهمن/ 1395 - 8:08
  |   نظرات: بدون نظر
112 بازدید بازدید

رفتار ومنش آیت الله هاشمی در این حزب تداوم می یابد


به گزارش خبرنگار ایرنا، یعقوب عزیززاده روز جمعه در نخستین کنگره استانی حزب کارگزاران سازندگی استان اردبیل افزود: فقدان آیت الله هاشمی رفسنجانی در کشور این شائبه را در اذهان برخی از سیاسیون ایجاد کرد که این حزب در تداوم برنامه های خود افول می کند غافل از اینکه بنا به گفته دبیر کل حزب سازندگی برنامه های این حزب بهتر از گذشته پیگیری واعضای حزب نیز مصمم تز از گذشته فعالیت سیاسی خود را انجام خواهند داد.
وی با بیان اینکه اعضای شورای مرکزی این حزب در استان اردبیل ۱۷ نفر می باشند ، اضافه کرد: پیشنهاد بر این است که این تعداد به ۲۱ نفرافزایش یافته و در شهرستان ها نیز انتخابات شورای مرکزی برگزار شود تا شاهد فعالیت بیش از پیش در عرصه های سیاسی بخصوص انتخابات پیش روی ریاست جمهوری وشورای اسلامی شهر وروستا باشیم.
عزیززاده فعالیت احزاب اصلاح طلب در انتخابات و حمایت از دکتر روحانی را ضروری خواند وافزود: جبهه اصلاحات با تمام توان در این انتخابات فعال خواهد بود و انتظار از احزاب عضو این جبهه این است که خدمات و عملکرد دولت تدبیر و امید را برای مردم بیش از گذشته تشریح کنند.
وی با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا افزود: هرچند انتخابات شورا ها سیاسی نیست اما ضرورت دارد در این عرصه هم افراد سیاسی کارشناس ، کاربلد وشایسته وارد شوند تا شاهد عمران وآبادانی شهرها باشیم.
قادر تقی ز اده رییس شورای استانی حزب کارگزارن سازندگی استان اردبیل هم در این جلسه گفت: اعضای این حزب جز اعضای تاثیرگذار در انتخابات هستند ودر تمام دوره های انتخابات توانسته اند در چارچوب قانون به جلب بیشتر مشارکت عمومی در انتخابات کمک کنند.
وی از برگزاری کنگره شهرستانی این حزب خبرداد وگفت: در تمام شهرستانهای استان کنگره شهرستانی حزب برگزار می شود تا با انسجام و وحدت امور پیش رود.
صفت الله دلشاد دبیر شورای استانی حزب کارگزاران سسازندگی هم در این جلسه جبهه اصلاحات را از جمله فعالترین جبهه در انتخابات عنوان کرد وگفت: تاثیرگذاری این احزاب در انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ و انتخابات مجلس در سال ۹۴ کاملا مشهود است.
در این انتخابات هشت نفر بعنوان شورای مرکزی استانی و چهار نفر از شوراهای شهرستان به تعداد اعضای فعلی شورای استانی کارگزاران سازندگی اضافه شدند.
خبرنگار:یعقوب شاددل** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
۶۰۱۶/۷۱۱۰
۷۱۱۰

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 16514 بازدید

بازدید دیروز: 20891 بازدید

بازدید کل : 1766444 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر