شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۶
سرویس: مقالات
 |  18/ دی/ 1395 - 10:27
  |   نظرات: بدون نظر
215 بازدید بازدید

امام جمعه میامی: جامعه به وحدت و همدلی نیاز دارد


به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام قربانعلی صفائی پور درخطبه های نمازجمعه این هفته شهر میامی افزود :کارگزاران نظام نباید کاری انجام دهندکه نسبت به اعتماد مردم به نظام خدشه وارد شود.
صفائی پورافزود: مسئولان بادوری از دعواها به دنبال خروج کشور از رکود،فقرو بیکاری باشند و مطالبات مردم ازجمله حقوق های نامتعارف راپیگیری نمایند.
خطیب جمعه میامی با اشاره به اینکه جایگاه قوای سه گانه بایدحفظ شود ، تصریح کرد:سه قوه به کارخودشان پرداخته و دغدغه برطرف کردن مشکلات مردم را داشته باشد.
صفایی پور با توجه به برگزاری اجلاس نماز و تجلیل از فعالان وخیران نمازدرمدارس این شهرستان گفت: والدین ومعلمان درترویج نمازنقش بسزائی دارند وبرنامه های آموزش وپرورش دربرپائی نمازجماعت درمدارس قابل تحسین است.
امام جمعه میامی با بیان این که نماز جامعه را بیمه می کند ، ادامه داد: بهترین معروف توسعه نمازاست و درسایه برپائی نماز است که آسیب های اجتماعی کاهش می یابد.
حجت الاسلام صفایی پور با اشاره به نفوذدشمن ازراه های مختلف گفت:دشمن به دنبال نفوذبه ارزش ها،باورها و اعتقادات جامعه است .
وی با فراخواندن مسوولان و مردم به همدلی و وحدت ، افزود: یکی از مطالبات مردم ایجاد توازن درتوزیع اعتبارات و ایجاد اشتغال درسراسرکشور بویژه مناطق محروم است.
صفائی پور با اشاره به هفته اهداءکتاب خاطرنشان کرد: کتاب وکتابخوانی بسیاراهمیت دارد و مردم کتابهائی راکه درمنازل خودنیاز ندارندبه کتابخانه ها برای استفاده مردم اهداء نمایند.
امام جمعه میامی با تبریک ولادت امام حسن عسکری(ع) ، به یکی از سخنان گهربار آن حضرت اشاره کرد و گفت: مردم باید دوخصلت ایمان به خداوخیررساندن به برادران دینی وخدمت به مردم را سرلوحه کارهای خود قراردهند.
۷۳۵۷/۶۱۶۷خبرنگار : علی آقایی ** انتشار دهنده: محسن شاکری

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 17504 بازدید

بازدید دیروز: 20891 بازدید

بازدید کل : 1767434 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر