دوشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۵
سرویس: مقالات
 |  16/ دی/ 1395 - 10:22
  |   نظرات: بدون نظر
435 بازدید بازدید

مدیرکل حوزه استانداری خراسان شمالی: اعتماد از دست رفته باید به جامعه برگردد


به گزارش ایرنا مهرداد ابراهیمی سه شنبه در مراسم پایانی هفته پژوهش و تجلیل از اعضای کمیته علمی و اجرایی همایش ملی بانکداری اسلامی در شیروان در خصوص ایجاد همدلی و همزبانی گفت: تا زمانیکه انقلاب است باید همدلی و همزبانی داشته باشیم که تنها راه مبارزه با دشمنان وحدت است و اگر این مهم نباشد کشور و ملت دچار چندگانگی و تفکیک در تصمیم گیری می شوند و جزیزه ای فکر می کنند.
ابراهیمی با بیان اینکه توقعات ما متناسب با داشته هایمان نیست افزود: اگر بتوانیم این مدیریت را انجام دهیم به طور قطع موفق خواهیم بود و باید جلوی فروپاشی، هرج و مرج، طلاق و بزهکاری را بگیریم که با نشست ها و همایش هایی در این راستا امید است از این اتفاقات پیشگیری شود.
مدیرکل حوزه استانداری خراسان شمالی با اشاره به افکار عمومی جامعه گفت: مردم و افکار عمومی رفتار ما را قضاوت می کنند که افکار عمومی گنجی ناپیداست که بدون سرباز و ارتش تاج می گذارد و تاج بر می دارد.
ابراهیمی با بیان اینکه دانشجویان در صدر اعتماد هستند و یکی از اقشاری که مردم به آن اعتماد می کنند قشر دانشجو هستند افزود: باید خود را به دانش مسلح کنیم و علم و تخصص کار را داشته باشیم و آموزش با دانش توام شود.
در پایان مراسم از پژوهشگران و عوامل اجرایی با اهدای جوایز و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.
شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
۷۱۸۶/۶۰۴۲ خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 20 بازدید

بازدید دیروز: 271 بازدید

بازدید کل : 2056571 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر