یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۵
سرویس: مقالات
 |  14/ دی/ 1395 - 2:47
  |   نظرات: بدون نظر
592 بازدید بازدید

کارشناس سیاسی: دولت، ایران هراسی را در روابط بین الملل از بین برد


احمد رمضانپور نرگسی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، ایجاد ثبات و امنیت در جامعه را از دیگر دستاوردهای برجام عنوان و اضافه کرد: دولت یازدهم با ۲۳ ماه تلاش و کوشش در مذاکرات دیپلماتیک، توانست ایران را به امنیت برساند.
وی با اشاره به توفیقات اقتصادی در دولت یازدهم پس از برجام خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید دستاوردهای خوبی را در بخش اقتصادی به دست آورده است.
رمضانپور نرگسی استقبال سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در ایران را از دیگر دستاوردها نام برد و تصریح کرد: در همین مدت یک سال پس از برجام، هیأت های سیاسی و اقتصادی بسیاری به ایران آمده اند و شرایط عمومی برای سرمایه گذاری فراهم شده است.
این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: برجام، اقدام بزرگ و کار درستی بود که با تلاش دولتمردان میسر شد و ما آثار و دستاوردهای آن را در کشور می بینیم.
وی با اشاره به سخنان رئیس جمهوری مبنی بر زیر پاگذاشتن ارزش های اخلاقی توسط برخی منتقدان دولت اظهار کرد: بی توجهی به ارزش های اخلاقی و ترویج دروغ، تهمت و افترا آسیب های جدی در جامعه دارد و هدف دکتر روحانی نیز توجه به ارزش های اخلاقی و گسترش عدالت اجتماعی در بخش های مختلف جامعه است.
رمضانپور نرگسی یادآور شد: طبق بیان رئیس جمهوری، باید بین نقد و تخریب دولت تفاوت باشد چراکه نقدها بایستی برای سازندگی و رفع معایب مطرح شوند.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده: کبیری
۷۲۸۶/۲۰۰۷

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 8567 بازدید

بازدید دیروز: 17334 بازدید

بازدید کل : 2010172 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر