یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۰
سرویس: مقالات
 |  14/ دی/ 1395 - 2:36
  |   نظرات: بدون نظر
347 بازدید بازدید

بازگو کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی بهترین خدمت به نظام است


به گزارش ایرنا، علی گرجی روز سه شنبه در دومین نشست ستاد دهه فجر استان افزود: اقتدار و دستاوردهای بین المللی نظام جمهوری اسلامی با گذشت ۳۷ سال از پیروزی با عزت نظام ، موجب بیداری دیگر کشورهای اسلامی در منطقه نیز شده است.
وی رمز اقتدار، سرافرازی و الگو بودن انقلاب اسلامی در بین دیگر ملل جهان اسلام را ولایتمداری و داشتن رهبر فرزانه ، مقتدرو شجاع عنوان کرد و تصریح کرد: استکبار جهانی از صدور ارزشهای نظام اسلامی به دیگر کشورهای منطقه واهمه و وحشت افتاده است.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به رویکردها و محورهای فرهنگی، تبلیغی دهه فجر، تصریح کرد: بصیرت افزایی، خودباوری، همدلی و همزبانی، دشمن شناسی، امیدآفرینی ، مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی از مهمترین این محورهاست.
وی از آغاز فعالیت ۲۷ کمیته تخصصی در ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان را یادآورشد و افزود: پیش بینی شده تا هر کمیته در طول دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی نسبت به برنامه ریزی و اجرای یک برنامه ی شاخص، فاخر و تاثیرگذار در مرکز استان اقدام کند.
گرجی اظهارکرد: امید است تا با رفع نقاط ضعف برنامه های سال های گذشته و با همکاری و تعامل کمیته ها و دستگاه های عضو بتوان برنامه های فاخر و تاثیرگذاری برگزار کرد.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، تشریح دستاوردها و خدمات ۳۷ ساله انقلاب اسلامی را از مهمترین اهداف این ستاد دانست و گفت: بصیرت افزایی ، همراه نمودن نسل جوان با جریان انقلاب اسلامی و آشناسازی آنها با اصول و ارزش های انقلاب اسلامی از دیگر اهداف برگزاری برنامه های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی امسال است.
گرجی افزود: این برنامه ها در چهار محور سالروز ورود تاریخی امام راحل، میثاق با شهیدان، برگزاری میلاد حضرت زینب کبری (س) و راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه برگزار خواهد شد.
به گزارش ایرنا، در این نشست کمیته های تخصصی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گزارشی از اهداف و برنامه های خود ارائه دادند.
خبرنگار و انتشاردهنده : مرتضی شاهوردی
۶۱۹۹/

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 7626 بازدید

بازدید دیروز: 17334 بازدید

بازدید کل : 2009231 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر