یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۱
سرویس: مقالات
 |  13/ دی/ 1395 - 3:16
  |   نظرات: بدون نظر
357 بازدید بازدید

اعضای ستاد انتخابات ریاست جمهوری وشوراها در خراسان شمالی معرفی شدند


به گزارش ایرنا، مهرداد ابراهیمی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران این استان اظهار کرد: احکام تمامی اعضای ستاد انتخابات ابلاغ و توسط استاندار احکام اعضای صادر شده است.
وی افزود: محمدتقی ایرانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی به عنوان رییس ستاد انتخابات و خیر الله ترخانی، مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری نیز به عنوان عضو ستاد و دبیر ستاد انتخابات معرفی شدند.
وی اظهار کرد: محمود دلپسند، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان شمالی به عنوان عضو ستاد و رییس کمیته مالی و پشتیبانی، مهرداد ابراهیمی مشاور عالی و مدیرکل حوزه استاندار به عنوان عضو ستاد و رییس ستاد اطلاع رسانی و سخنگوی ستاد انتخابات انتخاب شدند.
این مسوول گفت: امیر براتی، مدیر دفتر فناوری استانداری به عنوان عضو و رییس کمیته فناوری اطلاعات، علی ذولفقاری، مدیر کل دفتر حراست به عنوان عضو و رییس کمیته استعلامات و حراست، مهدی کرامتی، مدیر کل دفتر بازرسی به عنوان عضو و رییس کمیته حقوقی و محمود ثمینی، مدیر کل امنیتی استانداری به عنوان رییس ستاد امنیتی ستاد انتخابات معرفی شدند و همچنین علی زاهدی نیا، مدیر کل ثبت و احوال خراسان شمالی نیز به عنوان عضو ستاد انتخابات انتخاب شدند.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: استاندار خراسان شمالی در این احکام بر رعایت بی طرفی، قانون مداری و عدم استفاده از امکانات دولتی برای انتخابات و عدم جانب داری دست اندر کاران و رعایت اصل عدالت تساوری برای تبلیغات کاندیداها تاکید کرده است.
وی با بیان اینکه انتخابات حق الناس است افزود: امیدوار هستیم این مهم در فضایی همره با آرامش، آسایش و امنیت کامل برگزار شود و همچنین امنیت انتخابات را نیز دستگاه های امنیتی، انتظامی و نظامی بر عهده دارند.
ابراهیمی افزود: داوطلبان نامزدی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می توانند طبق زمانبندی انتخابات از ۲۲ الی ۲۶ فروردین ۹۶ برای ثبت نام اقدام کنند.
وی گفت: نام نویسی اسامی شورای اسلامی شهر و روستا و عشایر نیز از ۳۰ اسفند سال ۹۵ تا ۶ فروردین سال ۹۶ به مدت هفت روز است.
وی روز اخذ رای را نیز بیست و نهم اردیبهشت ماه سال ۹۶ عنوان کرد و افزود: امیدوار هستیم روز باشکوهی را نیز در این روز رقم بزنیم.
مدیر کل حوزه استاندار خراسان‌شمالی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص افتتاح پنج طرح بزرگ با حضور ریاست جمهوری در این استان گفت: در این خصوص مذاکرات انجام شده است و احتمال تشریف فرمایی ایشان وجود دارد اما تاکنون قطعی نشده است.
ابراهیمی افزود: پیگیری‌ها برای افتتاح پنج پروژه در این استان با حضور احتمالی رئیس جمهور در حال انجام است و البته سعی می‌کنیم این امر در دهه فجر انجام شود.
وی افتتاح بیمارستان بجنورد، شیروان و پروژه فرودگاه بجنورد را از جمله طرح‌های قابل افتتاح دانست و افزود: تعدادی یگر در نظر داریم تا تعدادی از پروژه‌های دیگر نیز از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شوند.
خراسان شملی ۹۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.
۳۰۰۷/ ۶۰۴۲ خبرنگار: ربابه صانعی ** انتشار دهنده: سیدحسین قدسی

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 5558 بازدید

بازدید دیروز: 17334 بازدید

بازدید کل : 2007163 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر