شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۸
سرویس: مقالات
 |  12/ دی/ 1395 - 10:37
  |   نظرات: بدون نظر
405 بازدید بازدید

گشایش در فضای سیاسی فارس با تدبیر و درایت دولت


به گزارش دریافتی جمعه ایرنا از روابط عمومی فرمانداری شیراز، حیدر عالیشوندی در دیدار اعضای سازمان عدالت و آزادی منطقه فارس افزود: پس از حمله اسفندماه ۹۳ به علی مطهری نماینده مجلس در شیراز، شاهد تلاش ها برای محدودکردن فعالیت های سیاسی در این استان بودیم که با تدبیر و درایت، از این وضعیت عبور کردیم و فعالان سیاسی در فضای امن و آرامش وارد شیراز می شوند و در جلسات سخنرانی شرکت می کنند و به محل زندگی خود بازمی گردند.
فرماندار شیراز با بیان اینکه وظیفه تأمین امنیت هر فردی که وارد این شهرستان می‌شود، بر عهده فرماندار است، ادامه داد: دستگاه‌های محدود‌کنندۀ فعالیت احزاب زیر نظر دولت نیستند اما دولت تدبیر و امید تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا فضای سیاسی پرنشاطی برای شهروندان ایجاد کند.
عالیشوندی شیراز را سرآمد شهرهای بزرگ در فعالیت‌های حزبی و سیاسی برشمرد و افزود: دولت تدبیر و امید در بازسازی فضای فعالیت آزادانۀ سیاسی به‌رغم وجود بسیاری از محدودیت‌های ایجاد شده، نمرۀ قبولی می‌گیرد.
وی با تأکید بر لزوم شفاف‌سازی در فعالیت های سیاسی ابراز کرد: برای اجرای کامل قانون احزاب، محدودیت‌هایی وجود دارد که به فرمانداری و دولت برنمی‌گردد و باید در نوع رفتار احزاب و نیز دستگاه‌های نظارتی غیر وابسته به دولت، این اشکالات را جستجو کرد.
وی با بیان اینکه کار تشکیلاتی هزینه دارد، بر ضرورت گسترش فعالیت احزاب در شیراز تأکید کرد و گفت: با اقدامات انجام‌شده هم‌اکنون در زمینۀ فعالیت احزاب از حداقل‌ها عبور کردیم و به میانه‌های راه رسیده‌ایم.
۶۱۲۲/ ۲۰۲۷
دریافت کننده: سارنگ عبدالهی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 2235 بازدید

بازدید دیروز: 17334 بازدید

بازدید کل : 2003840 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر