یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۰
سرویس: مقالات
 |  12/ دی/ 1395 - 10:35
  |   نظرات: بدون نظر
474 بازدید بازدید

پارتی بازی، پرداخت نشدن حقوق و بیمه کارگران و تجدید مناقصه مهمترین موضوعات مطرح شده در جلسه شورای شهر بجنورد


به گزارش ایرنا ، اعظم السادات افشین فر در نشست علنی شنبه شورای اسلامی شهر بجنورد اظهار داشت: ۱۲ نفر تحصیل کرده عضو شورای شهر و با قانون هم آشنا هستیم اما در همین جلسه تصمیم های متناقض گرفته می شود.
وی با اشاره به مکاتبه ها برای استخدام در شهرداری و یا موافقت با جابه جایی نیروها در شهرداری های استان افزود: اقایان در استانداری وقتی برای ما تصمیم می گیرند یا شاهد استفاده از پارتی بازی (بند پی) و یا سفارش های پیامکی در استخدامی ها هستیم این مکاتبه ها برای چیست.
به گزارش ایرنا ، بررسی لایحه شهرداری بجنورد مبنی بر افزایش میزان تخفیف ها به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر دیگر دستور کار شورای شهر بود.
در این نشست اعضای شورای شهر با ارایه تخفیف ۳۰درصدی در عوارض ساختمانی ,عوارض نوسازی و پسماند, عوارض کسب و پیشه ارزش معاملاتی کمیسیون ماده ۱۰۰ و بدهکاران شهرداری طی بازه زمانی اول بهمن ماه تا ۱۵ اسفند ماه موافقت کردند.
*** اجاره روزبازار بجنورد دوباره به مناقصه می رود
به گزارش ایرنا در این نسشت همچنین گفته شد اجاره روز بازار بجنورد به علت ایراد فرمانداری دوباره به مناقصه می رود.
روزبازار بجنورد به علت ایرادی که فرمانداری به فرایند مصوبه شورای شهر گرفته، قابلیت اجرایی ندارد.
رئیس شورای شهر بجنورد در این باره گفت: عدم ارایه رزومه برنده مناقصه و نبود سابقه راهبردی در فعالیت های برنده مناقصه قبلی مورد تایید فرمانداری نیست.
رضا فیروزه عضو شورای اسلامی شهر بجنورد در این باره گفت: این ایراد به شهرداری وارد است که از ابتدا، داشتن سابقه و ارایه رزومه را در شرایط مناقصه ذکر نکرده بود.
عضو شورای اسلامی شهر بجنورد در این نشست از تاخیر در پرداخت حقوق معوق کارگران فضای سبز انتقاد کرد و گفت:اکنون بیش از دوماه از پایان قرارداد این کارگران با شرکت تمیزگل به عنوان شرکت واسطه، گذشته است اما هنوز اقدامی نشده است.
جمشید گریوانی اظهار داشت: اکنون شاهد تجمع اعتراض کارگران مقابل استانداری بوده ایم و این تلنگری برای ما است و باید تدبیری در این زمینه داشته باشیم.
وی به گلایه سلاخی های کشتارگاه اشاره کرد و افزود: این کارکنان دو ماه است حقوق نگرفته اند و برخی با ۲۰ سال سابقه هنوز حقوق مناسبی ندارند و حق بیمه نیز چهار ماه پرداخت نشده است و وضعیت کاری شان معلوم نیست.
گریوانی با اشاره مغفول ماندن مصوبه قطعه هنرمندان در یکی از آرامستان های بجنورد گفت: تاکنون اقدامی برای آماده سازی این قطعه اقدام نشده است.
۱۷۴۴** انتشاردهنده : علی اصغرافتاده

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 3211 بازدید

بازدید دیروز: 17334 بازدید

بازدید کل : 2004816 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر