دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۶
سرویس: مقالات
 |  12/ دی/ 1395 - 10:35
  |   نظرات: بدون نظر
626 بازدید بازدید

معاون استاندار بوشهر: اعتدال و اصلاحات دارای مسیر مشترک هستند


به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز یکشنبه در جمع گروهی از جوانان فعال سیاسی اصلاح طلب و معاونان فرمانداران استان بوشهر افزود: براساس بررسی ها میزان کارکرد دولت تدبیر و امید با یاری حامیان خود نسبت به وضعیت زمان تحویل گرفتن امور قابل قبول است.
وی اضافه کرد: در زمان حاضر برخی از کارها و قراردادهای دولت گذشته را به دولت کنونی نسبت می دهند و دولت را متهم می کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید تورم بسیار بالا و رشد اقتصادی منفی بود اما با تدبیر این دولت رشد اقتصادی مثبت و اقتصاد همراه با ثبات نسبی برکشور حاکم شده است.
گراوند بیان کرد: برجام فرصت های بسیار مهم را ایجاد کرد و اکنون می توان در کمال امنیت و آرامش فضا را برای ایجاد سرمایه گذاری پایدار و توسعه اشتغال در کشور فراهم کرد.
وی طرح تحول سلامت را یکی از طرح های موفق این دولت عنوان کرد و گفت: با اجرای این طرح کارهای خوبی در حوزه سلامت صورت گرفته، اما برخی به دنبال این هستند که فعالیت های این بخش را هم ناکارآمد جلوه دهند.
گراوند افزود: اشتغال یکی دیگر از دغدغه های این دولت است و تلاش می شود با استفاده از استعدادها و ظرفیت ها شاهد رونق بیشتری در فضای کسب و کار باشیم و تاکنون اقدامات زیرساختی مناسبی برای ایجاد اشتغال صورت گرفته است.
وی بیان کرد: برخی افراد منافع شخصی و حزبی را به منافع ملی ترجیح می دهند که این کار پسندیده ای نیست.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: تاکنون مدیریت ارشد استان بوشهر با وجود کمبود منابع مالی موجود در کشور، اقدامات ارزشمندی برای توسعه استان انجام داده است.
گراوند اظهار کرد: تقویت روحیه پرسشگری در بین جوانان، افزایش اعتماد به نفس و تقویت روحیه خود باوری این قشر از اهداف دولت تدبیر و امید است.
وی با اشاره به اینکه جوانان باید با زبان جوانی سئوال ها و درخواست های خود را با مدیران به صورت مستقیم و شفاف در میان بگذارند، گفت: مدیریت ارشد این استان با طرح های ابتکاری برای ایجاد امید و نشاط در بین جوانان استان اقدام های خوب و بی نظیر در کشور انجام داده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: فلسفه وجود مسئولان خدمت به مردم است و در این راتباط باید تکریم مردم را سرلوحه کار خود قرار داد.
گراوند با اشاره به نزدیک شدن دهه مبارک فجر بیان کرد: مسئولان باید در دهه مبارک فجر دستاوردها و فعالیت های دولت تدبیر و امید را به مردم معرفی کنند.
وی با بیان اینکه شعار این دولت اعتدال است و باید با گسترش امید در جامعه به پیشرفت هرچه بیشتر کشور کمک کرد، یادآور شد: از ابتدای روی کار آمدن دولت تدبیر و امید تاکنون شاهد دستاورد های مهم در زمینه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بوده ایم که در نوع خود بی نظیر است.
گراوند افزود: دولت در مسیر خود خلاف تعهدات عمل نکرده است و برای توسعه کشور گام های موثری برداشته است.
وی بیان کرد: مرحله دوم طرح امید در قالب ۱۰طرح به صورت رسمی در سراسر استان بوشهر آغاز شده است که انتظار می رود معاونان فرمانداران و بخشداران برای هر چه بهتر اجرای این طرح ها کوشا باشند.
گراوند تاکید کرد: مسئولان و مدیران دولتی برای معرفی خدمات دولت تدبیر و امید به مردم کوتاهی نکنند.
۶۰۴۷/۶۰۴۳** خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 6801 بازدید

بازدید دیروز: 18695 بازدید

بازدید کل : 1794190 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر