یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۱
سرویس: مقالات
 |  12/ دی/ 1395 - 10:37
  |   نظرات: بدون نظر
375 بازدید بازدید

حضور آگاهانه مردم در ۹ دی مشت محکمی به دهان معاندان انقلاب و نظام زد


به گزارش جمعه ایرنا' حجت الاسلام سید مهدی تاج زاد اظهار داشت: حماسه ۹ دی بعنوان یک واقعه مهم و سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ثبت شد.
تاج زاد خاطر نشان کرد: دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام همواره درصدد براندازی انقلاب و نظام بوده اند و از هیچ تلاش و کوششی در راستای ضربه زدن به کشور دریغ نکرده اند.
وی یادآور شد: در برهه ای که دشمنان با تمام توان و ظرفیت خود تلاش می کردند تا این گونه نشان دهند که مردم ایران از انقلاب، نظام و ولایت دلسرد شده اند؛ ملت با هوشیاری، درایت و تبعیت از ولایت فقیه و رهبری به صحنه آمدند و با نمایش جلوه زیبایی از رابطه عمیق و پیوند بین امام و امت؛ به یاوه گویی ها و دروغ پردازی های دشمنان؛ پاسخ کوبنده و شکننده ای دادند.
تاج زاد بیداری و بصیرت بیش از پیش ملت را یکی از مهمترین دستاوردهای این واقعه برشمرد و اظهار داشت: حضور به موقع ملت آگاه، هوشیار و ولایتمدار ایران اسلامی با سلاح ایمان، بصیرت و اتحاد؛ چشم فتنه را کور کرد.
امام جمعه رودان در ادامه بر ضرورت بازگو کردن و تبیین درست، صریح و شفاف حماسه ۹ دی برای عموم مردم بویژه نسل نوجوان و جوان و تعالی بینش و بصیرت آحاد جامعه تاکید کرد.
تاج زاد با اشاره به استقبال پرشور و گسترده مردم از آئین گرامیداشت حماسه ۹ دی؛ خاطر نشان کرد: حماسه ۹ دی یکی از وقایع مهم و سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب کشور است و در سایه الطاف الهی و بینش و بصیرت مردم؛ این آئین هر ساله در شکوه و عظمتی خاص در ایران اسلامی برگزار شده و خواهد شد.
وی رمز مصونیت انقلاب و نظام از شر فتنه ها و توطئه های دشمنان را در گرو اتحاد، همبستگی، همدلی ملت و تبعیت محض از ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) دانست.
تاج زاد خاطر نشان کرد: دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام همواره درصدد براندازی انقلاب و نظام بوده اند و از هیچ تلاش و کوششی در راستای ضربه زدن به کشور دریغ نکرده اند.
۷۱۹۶ /۶۰۴۸
حبرنگار: طیبه رحیمی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 4381 بازدید

بازدید دیروز: 17334 بازدید

بازدید کل : 2005986 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر