شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۸
 |  10/ دی/ 1395 - 6:11
  |   نظرات: بدون نظر
335 بازدید بازدید

۴۱ نفر بر اثر حوادث در شیروان جان باختند


رمضانعلی شارعی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: از تعداد افراد فوتی ۳۲ نفر مرد و ۹ نفر زن و از افراد مصدومی نیز ۸۱ نفر مرد و ۱۹ نفر زن بودند.
وی مجموع حوادث رخ داده این مدت در شیروان را ۶۲۰ مورد شامل آتش سوزی منازل، اماکن تجاری، دامداری و اداری، تصادف و وازگونی و آتش سوزی وسایل نقلیه، آتش سوزی مزارع گندم و جو، باغات و فضای سبز، علف های هرز، آبکشی معابر و معابر سطح شهر در زمان بارندگی، قطع درختان و شکستن آن در هنگام طوفان و سایر موارد شامل انگشتربری، آسانسور و چاه افتادگی ذکر کرد.
شارعی افزود: بیشترین حوادث رخ داده انگشتربری، حبس شدن در اتاق، آسانسور و چاه افتادگی با ۱۵۵ مورد حادثه و کمترین حوادث رخ داده شده آتش سوزی دامداری، انبار علوفه و سایر با ۲۳ مورد بوده است.
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیروان گفت: در مجموع کل حوادث رخ داده شده طی این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد کاهش داشته است.
شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد که دارای سه ایستگاه آتش نشانی و ۵۲ نفر نیروی فعال آتش نشان است.
۷۱۸۶/ ۶۰۴۲ خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 14025 بازدید

بازدید دیروز: 15883 بازدید

بازدید کل : 1998296 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر