شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۶
 |  10/ دی/ 1395 - 6:11
  |   نظرات: بدون نظر
393 بازدید بازدید

۲۸معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اسفراین دستگیر شدند


به گزارش ایرنا سرهنگ جاوید مهری چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: این طرح در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده شهرستان اسفراین انجام شد .
وی افزود : در اجرای این طرح که با حضور ۱۷ اکیپ به منظور ساماندهی مناطق حاشیه نشین شهراسفراین انجام شد که طی آن ۲۸معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند .
سرهنگ مهری گفت: از دستگیر شدگان میزان ۵۰۰ گرم مواد مخدر کشف شد وافراد دستگیر شده به مراجع قضایی معرفی شدند .
فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین همچنین از آغاز اجرای طرح پاییش تصویری کنترل توقف های غیر مجاز در میدان امام خمینی شهراسفراین به عنوان میدان مرکزی این شهر از شنبه ۱۱دی ماه خبرداد و افزود : این طرح برای روان سازی ترافیک در میدان مرکز شهر انجام می شود .
وی گفت : را هنمایی و رانندگی اسفراین با استفاده از تجهیزات پیشرفته در خصوص توقف غیر مجاز و غیر قانونی رانندگان در میدان امام خمینی این شهر از طریق سیستم کنترل هوشمند متخلفا ن راعمال قانون می کند و برگه جریمه را به درب منز ل آن ها فرستاده می شود .
سرهنگ مهری افزود: این طرح با همکاری شهرداری اسفراین در میدان امام خمینی و خیابان‌های منتهی به این میدان شامل خیابان شهید فرومندی، ولیعصر، امام رضا(ع)، طالقانی و معلم با دوربین کنترل ترافیکی انجام می شود .
شهر ۶۰هزار نفری اسفراین مرکز شهرستان ۱۲۷ هزار نفری اسفراین است که در ۶۰کیلومتری جنوب شرقی بجنورد مرکز خراسان شمالی قرار دارد.
۷۱۸۹ / ۶۰۴۲ خبر نگار: بتول صارمی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 12712 بازدید

بازدید دیروز: 15883 بازدید

بازدید کل : 1996983 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر