شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۰
 |  10/ دی/ 1395 - 6:11
  |   نظرات: بدون نظر
347 بازدید بازدید

کنترل آسیب های اجتماعی درالبرز نیازمند کار ویژه است


به گزارش ایرنا، احمد فاضلیان روز پنجشنبه در اولین همایش ملی یافته های نوین در علوم انسانی و امنیت اجتماعی با اشاره به شرایط استان افزود: میزان رشد جمعیت دراستان ۳٫۴ درصد است که این میزان رشد برگرفته از رشد مهاجرت گسترده و بی رویه به البرز است.
وی اضافه کرد:مهاجرت بی رویه سبب ایجاد ۱۵ اقامتگاه غیررسمی و به تبع آن افزایش حاشیه نشینی و منشا بسیاری از جرایم و تخلفات است.
فاضلیان گفت:ضعف شدید زیر ساخت های البرز، ترددمسافران ۱۵ استان از مسیرهای استان همه این عوامل دست به دست هم می دهند تا در البرز کار ویژه شود.
رئیس کل دادگستری البرز با بیان اینکه با وجود این موارد ضریب امنیت در استان بالا است ، بیان داشت:رتبه البرز در سرقت ۴، ضرب و جرح ۹، توهین ۲۳ و جرح غیرعمدی ۱۶است .
فاضلیان در ادامه به نقش امنیت در جامعه اشاره و اظهار داشت:امنیت پس از نیازهای فیزیولوژی انسان ها نیاز ضروری انسان ها می باشد وقدر امنیت را کسانی می دانند که دچار ناامنی شده باشند.
وی افزود: اگر بخواهیم راجع به امنیت بپرسیم باید از مردم سوریه، یمن و عراق پرسیده شود که امنیت چقدر ارزش دارد.
فاضلیان ادامه داد:علت اینکه غفلت می کنیم این است که چون درگیر ناامنی نشده ایم و قدردان امنیت و کسانی که امنیت را ایجاد می کنند نیستیم .
وی بیان داشت:همه آحاد جامعه باید از امنیت پایدار برخوردار باشند و خود مردم هستند که بایستی در درجه اول مسوول حفظ امنیت هستند و هر چقدر آثار امنیت در جامعه بالاتر باشد خود مردم به پایداری امنیت بیشتر کمک می کنند و آنهایی که از آثار امنیت بهره می برند خودشان سبب پایداری بیشتر امنیت می شوند.
۶۱۵۵/۱۵۳۵خبرنگار:وحیده عسکری ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 10758 بازدید

بازدید دیروز: 15883 بازدید

بازدید کل : 1995029 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر