شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۹
 |  10/ دی/ 1395 - 6:12
  |   نظرات: بدون نظر
356 بازدید بازدید

طرح های نظارتی باید با مشارکت مردم، واردکنندگان و توزیع کنندگان تهیه و اجرایی شود


به گزارش شامگاه چهارشنبه ایرنا از سازمان تعزیرات حکومتی، محمد بارانی با بیان این مطلب که طرح های نظارتی برای احقاق حقوق مردم اجرایی می شود، اظهار کرد: برای داشتن بازخورد بهتر در زمینه پیشگیری باید تولیدکنندگان و واردکنندگان در این زمینه نقش موثری ایفا کنند و مشارکت کافی را داشته باشند.
وی با بیان این مطلب که رویکرد سازمان به تعامل و همکاری با نهادهای اثرگذاراست، افزود: سیاست سازمان تعزیرات حکومتی بر این است که طرح ها را با همراهی مردم، واردکنندگان و شبکه توزیع تهیه و اجرایی کنیم.
در ادامه جلسه طحان پور رئیس اتحادیه لوازم خانگی با بیان این که تخلف در این اتحادیه نیز وجود دارد، تصریح کرد: اتحادیه لوازم خانگی برای رسیدگی به تخلفات و جلوگیری از فعالیت متخلفان، آمادگی خود را برای همکاری با تمامی دستگاه های نظارتی اعلام می کند.
تنهایی رئیس انجمن واردکنندگان کالاهای خانگی و صوتی تصویری نیز در این نشست صمیمی به بیان مسائل این صنف پرداخت و گفت: وقتی کالای وارداتی به ظن قاچاق توقیف می شود، حداقل یک ماه در انبار می ماند و این موجب وارد شدن خسارت به واردکنندگان است.
وی ادامه داد: در مورد خدمات پس از فروش هم باید چاره ای اندیشید تا تنها کسانی که توسط شرکت مادر تائید می شوند؛ امکان دریافت مجوز تامین کاری و خدمات پس از فروش داشته باشند.
در ادامه این جلسه اعضای انجمن واردکنندگان کالاهای خانگی و صوتی و تصویری به بیان نظرات خود پرداختند و پیرامون مسائلی همچون فروش اینترنتی لوازم خانگی بحث و تبادل نظر شد.
در این جلسه همچنین سازوکارتشکیل کارگروه مشترک به منظورانجام سیاست گذاری و کارشناسی بررسی پیرامون موضوعات مشترک بین سازمان تعزیرات حکومتی و انجمن واردکنندگان کالاهای خانگی و صوتی و تصویری برای هماهنگی و تعامل بیشتر این دو نهاد تشکیل شد.
اجتمام*۱۷۲۴*٣٢٢٩
دریافت: حنانه شفیعی * انتشار: حسین فتح الهی

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 14334 بازدید

بازدید دیروز: 15883 بازدید

بازدید کل : 1998605 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر