شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۱
 |  10/ دی/ 1395 - 6:08
  |   نظرات: بدون نظر
1,386 بازدید بازدید

نهم دی روز نمایش بصیرت و دشمن‌شناسی ملت ایران است


معاون حقوقی قوه قضاییه:

نهم دی روز نمایش بصیرت و دشمن‌شناسی ملت ایران است

معاون حقوقی قوه قضاییه گفت: نهم دی روزی است که ملت ایران بصیرت و دشمن‌شناسی خود را به نمایش گذاشت.

به گزارش ایسنا به نقل از معاونت حقوقی قوه قضاییه، دکتر ذبیح الله خدائیان در جلسه شورای مدیران این معاونت، نهم دی‌ماه را روز بیعت مجدد مردم با ولی امر خویش دانست و خاطرنشان کرد: مردم در این روز ثابت کردند که تهدید انقلاب و اسلام را بر نمی‌تابند.

خدائیان با اظهار تاسف از این امر که فتنه سال ۱۳۸۸ و بی‌بصیرتی برخی از خواص موجب امیدواری استکبار جهانی و دشمنان نظام شد، افزود: کشورهایی نظیر آمریکا و انگلیس که پیش از آن برای مراوده با ایران اظهار تمایل کرده و اقداماتی در راستای آن داشتند به یکباره و علناً در مقابل نظام موضع گرفته و از فتنه­‌گران حمایت کردند.

معاون حقوقی قوه قضائیه با تاکید بر اینکه در جریان این فتنه کسانی که مدعی قانون‌گرایی بودند خود از تبعیت قانون سرباز زدند یادآور شد: هر چند عملکرد و اقدامات این عده خسارات زیادی به نظام وارد کرد، اما حضور مردم موجب خنثی شدن توطئه دشمنان شد و استکبار جهانی را مأیوس کرد؛ لذا گرامیداشت چنین مناسبت­‌ها و ایامی نظیر نهم دی ماه بر همه دوستداران نظام لازم و ضروری است و بر این اساس این روز  را به محضر مقام عظمای ولایت و ملت شریف ایران اسلامی تبریک عرض می‌کنم.

در جلسه شورای مدیران معاونت حقوقی که صبح روز چهارشنبه به ریاست معاون حقوقی و با حضور مدیران ارشد واحدهای تابعه برگزار شد، عملکرد ادارات و مسائل و مشکلات موجود مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 933 بازدید

بازدید دیروز: 1288 بازدید

بازدید کل : 1614686 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر