سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۲
 |  17/ دی/ 1395 - 9:59
  |   نظرات: بدون نظر
293 بازدید بازدید

اعلام آمادگی استاندار برای ایجاد زمینه های اشتغال زندانیان در آذربایجان غربی


به گزارش ایرنا قربانعلی سعادت روز پنجشنبه در دیدار با رئیس سازمان زندان های کشور راه اندازی هرچه سریع تر اردوگاه زارعان خوی از سوی اداره کل زندان های آذربایجان غربی را مورد تاکید قرار داد و افزود: بهره برداری از این اردوگاه در ماه های آینده می تواند کاهش حجم زندانیان این استان را به دنبال داشته باشد.
وی راه اندازی اردوگاه کار و اشتغال زندانیان در میاندوآب از سوی اداره کل زندان های آذربایجان غربی را نیز پیشنهاد کرد و گفت: با راه اندازی این ارودگاه می توان زمینه اشتغال بیشتر زندانیان و کاهش مشکلات آنان پس از آزادی را فراهم کرد.
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به فعالیت های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این استان در خصوص جمع آوری و ترک اعتیاد معتادان متجاهر، ادامه داد: معتادان متجاهر طبق این برنامه ریزی ها و با همراهی بخش خصوصی، به چرخه درمان سوق داده می شوند.
رئیس سازمان زندان های کشور نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت زیرساختی ندامتگاه های آذربایجان غربی گفت: ۲۳ اردوگاه کار زندانیان در کشور راه اندازی شده و هفت اردوگاه در مقیاس بزرگ نیز در حال احداث است که اردوگاه کار این استان نیز در ردیف این اردوگاه های در حال احداث قرار دارد.
علی اصغر جهانگیر نسبت به راه اندازی هرچه سریع تر این اردوگاه ابراز امیدواری کرد و اضافه کرد: ۶ طرح عمرانی در حوزه زندان های آذربایجان غربی در حال اجراست که نیازمند اختصاص اعتبار جهت تکمیل و بهره برداری است.
وی با قدردانی از توجه ویژه استاندار آذربایجان غربی به موضوع اشتغال زندانیان اظهار کرد: بخش کشاورزی یکی از مهمترین بخش هایی است که می توان در راستای ایجاد اشتغال برای زندانیان از آن استفاده کرد.
جهانگیر امروز /پنجشنبه/ برای بررسی وضعیت زندان های آذربایجان غربی و حضور در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل زندان های استان به ارومیه سفر کرده است.
۲۰۹۳/ ۳۰۷۲ ** خبرنگار: صابر چهرقانی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 2921 بازدید

بازدید دیروز: 14329 بازدید

بازدید کل : 1700353 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر