سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۸
سرویس: مقالات
 |  13/ آبان/ 1397 - 10:36
  |   نظرات: بدون نظر
68 بازدید بازدید

تنها راه نجات کشور اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است


به گزارش ایرنا ، محمدحسن قدیری ابیانه شامگاه یکشنبه در همایش ‘ استکبار ستیزی’ در مسجدامام حسن مجتبی (ع)میامی بااشاره به تحریم های جدید دولت آمریکا افزود: ملت هوشیار ایران ازتحریم هاهیچ هراسی ندارند ، مردم ایران خون شهدا را پایمال نمی کنند و مواظب نفوذ دشمنان هستند.
سفیر اسبق ایران در کشور های مکزیک واسترالیا با اشاره به نقشه های دشمنان برای براندازی تمدن اسلامی تصریح کرد: بنا به ارزیابی های دشمنان ، تمدن اسلامی درحال شکل گیری است و به ابرقدرتی بزرگ تبدیل خواهدشد.
این فعال سیاسی به بدعهدی های دولتمردان آمریکا در مسائل مختلف بین الملی هم اشاره کرد و افزود: رئیس جمهور امریکا باطرح موضوع تحریم های فلج کننده بدنبال فشار اقتصادی بر مردم وناامیدکردن آنهاست ، اما در راهپیمائی بی نظیرمردم نقشه های دشمنان خنثی شد.
قدیری ابیانه گفت: افرادی که عقیده دارند درصورت تعامل با آمریکا مشکلات کشور حل می شود اشتباه می کنند زیرا بسیاری از کشورها با آمریکا رابطه دارند و پیشرفتی هم نداشته اند .
وی به مشکلات داخلی هم اشاره کرد و گفت: فساد اقتصادی و قاچاق جرم های غیرقابل بخشش بوده و به اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی کشورلطمه زده است .
قدیری ابیانه بابیان اینکه افزایش آگاهی افکارعمومی موجب مشارکت مردم می شودخاطرنشان کرد: این امر زمینه مشارکت بیشتر مردم درامور را فراهم کرده ومقدمه ای برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.
این فعال سیاسی افزود: تصور تامین همه نیازها توسط دولت موجب گردیده که بخشی از آن ها دچارتنبلی اجتماعی شوند.
قدیری ابیانه انتشار بودجه کل کشور برای درک بهترمردم ازاندازه هاوابعادبودجه را تاثیرگذار دانست و تصریح کرد: سازمان مدیریت وبرنامه ریزی باید درآمدها و هزینه هارامحاسبه ودردسترس عموم قراردهد.
شهرستان میامی درشرق استان سمنان واقع می باشد
۷۳۵۷/۶۱۶۷

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 12926 بازدید

بازدید دیروز: 14105 بازدید

بازدید کل : 1696029 بازدید

افراد آنلاین: 5 نفر