جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۴
 |  14/ خرداد/ 1398 - 2:48
  |   نظرات: بدون نظر
78 بازدید بازدید

حضرت امام خمینی(ره) از ممتازترین شخصیت های تاریخ بشریت است


معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش:

حضرت امام خمینی(ره) از ممتازترین شخصیت های تاریخ بشریت است

امیر دریادار کاویانی در جمع کارکنان پایور منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش درباره شخصیت بی نظیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: حضرت امام خمینی(ره) پـس از انبیای بزرگ الهی و معـصومان (علیهم السلام)، از کم نظیرترین و ممتازترین شخصیت های تاریخ بشریت است که با اندیشه های بلند الهی و تلاش های صادقانة خویش مسیر تاریخ را دگرگون کرد و سر منشاء تحولات عظیمی‌در ایران وجهان گردید.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار کاویانی در این مراسم  با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه دریادلان نیروی راهبردی دریایی ارتش در ماه مبارک رمضان، گفت: امیدواریم در این ماه عظیم الشان توانسته باشیم ارتباط خود را با خداوند متعال و قرآن کریم هرچه بیشتر تقویت کرده باشیم. قرآن کریم درس زندگی است و عمل به این کتاب آسمانی که در همین ماه عزیز به قلب پیامبر (ص) وارد شده و تا امروز سینه به سینه به ما رسیده است؛ موجب نصرت و پیروزی در تمام مراحل زندگی می شود.

وی در ادامه با اشاره به شخصیت بی نظیر حضرت امام (ره) افزود: حضرت امام خمینی(ره) پـس از انبیای بزرگ الهی و معـصومان (علیهم السلام)،  از کم نظیرترین و ممتازترین شخصیت های تاریخ بشریت است که با اندیشه های بلند الهی و تلاش های صادقانة خویش مسیر تاریخ را دگرگون کرد و سر منشاء تحولات عظیمی‌در ایران وجهان گردید.

دریادار کاویانی همچنین تصریح کرد: جامعیت علمی و ویژگی های خاص فردی، اجتماعی و سیاسی امام (ره) از وی رهبری فرهمند ساخته بود که موفق شد با دم گرم و مسیحایی خود جهان اسلام را جانی دیگر بخشد. امام با احیای مجدد معنویت در جهان معاصر و تاکید بر ابعاد مختلف وجودی انسان و لزوم سامان یابی زندگی سیاسی و اجتماعی بر اساس نیازهای واقعی انسان، کوشید تا هویت انسانی را احیا کند و امروز ما وظیفه داریم تفکر و اندیشه نورانی امام (ره) را با تبعیت محض از فرماندهی معظم کل قوا ادامه دهیم.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 489 بازدید

بازدید دیروز: 18040 بازدید

بازدید کل : 2187345 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر