سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۳
 |  8/ خرداد/ 1398 - 11:33
  |   نظرات: بدون نظر
206 بازدید بازدید

گزارش ایسنا از پنجمین جلسه دادگاه محمدهادی رضوی و احسان دلاویز


گزارش ایسنا از پنجمین جلسه دادگاه محمدهادی رضوی و احسان دلاویز

پنجمین جلسه دادگاه محمدهادی رضوی و چند متهم دیگر بانک سرمایه برگزار شد.

به گزارش ایسنا قاضی مسعودی مقام در ابتدای پنجمین جلسه از رسیدگی به اتهامات محمدهادی رضوی و ۳۰ متهم دیگر این پرونده ضمن قرائت و تفهیم مفاد مواد ۱۹۳و ۱۹۴ قانون آئین دادرسی کیفری اظهار کرد: در جلسه گذشته وکیل متهم احسان دلاویز بخشی از دفاعیات خود را ارائه دادند و در جلسه امروز ما بقی دفاعیات را ارائه می‌کنند.

جعفرزاده وکیل مدافع دلاویز پس از حضور در جایگاه عنوان کرد: به دلیل اینکه در ۱۹ پرونده مورد مطالعه خود در رابطه با موارد غیر از کیفرخواست مانند فروش قیر و … مطلبی مطرح نشده است و این مطالب هیچ انعکاسی نداشته و از آنها اطلاعی ندارم حرفی نخواهم زد. این ۱۹ جلد در مورد دریافت تسهیلات و تهاتر ملک اندرزگو بوده و اتهام موکلم معاونت و همچنین تحصیل مال نامشروع بوده است. بنابراین عرایضم را در چارچوب کیفرخواست و محتویات پرونده بیان خواهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: به عقیده من اساساً در این پرونده علیه موکل من هیچ دلیلی وجود ندارد. در جلسه گذشته به اینجا رسیدیم که از جمله دلایل موجود در پرونده که علیه موکل من وجود دارد و در کیفرخواست به آن اشاره شده، اظهارات تعدادی از افراد مطلع در پرونده است. در همان جلسه گفتم اظهارات متهم علیه دیگری اساساً دلیل محسوب نمی‌شود. اولاً اظهارات متهمین پرونده از انسجام کاملی در پرونده برخوردار نیست و این اظهارات بعضاً متعارض هستند.

ادامه دارد



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 254 بازدید

بازدید دیروز: 344 بازدید

بازدید کل : 2115059 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر