چهارشنبه ۰۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۷
 |  8/ خرداد/ 1398 - 5:24
  |   نظرات: بدون نظر
67 بازدید بازدید

پیام رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به مناسبت روز جهانی قدس


پیام رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به مناسبت روز جهانی قدس

معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با صدور پیامی فرارسیدن روز قدس را گرامی داشت.

به گزارش ایسنا، متن پیام جمال انصاری به مناسبت فرا رسیدن روز قدس به شرح ذیل است:

روز قدس روز اسلام است. امام خمینی (ره)

انقلاب اسلامی ایران، حرکتی شکوهمند در عرصه تحولات سیاسی قرن حاضر بود که با تقویت روح استکبارستیزی در میان مستضعفان جهان، از جمله مردم ستم دیده فلسطین، برای مبارزه و رهایی از چنگال استکبار، نشاطی تازه پدید آورد. انقلاب ایران، آرمانِ آزادی قدس را یکی از اهداف جهانی اش نامید. انتخاب روز قدس از سوی امید مستضعفان جهان، نشان داد که انقلاب اسلامی به وسعتی فراتر از خاک ایران می‌اندیشد و هرگز در درون مرزهای خود زندانی نخواهد شد.

روز قدس میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که فرمودند: روز قدس روز اسلام است. روز قدس، روزی است که اسلام را باید احیا کرد… روز قدس روزی است که باید به همه ابرقدرت‌ها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما به واسطه عمّال خبیث شما، واقع نخواهد شد.

اینجانب نیز در کنار کارکنان سازمان تعزیرات حکومتی در آستانه روز جهانی قدس، جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم کرده و یک بار دیگر در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های والای امام راحل و مقام معظم رهبری در روز جمعه همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی با حضور پرشور در راهپیمایی شرکت نموده و همدردی خود را با مسلمانان فلسطین اعلام و خشم خود را از رژیم صهیونیستی و اقدامات جنایت کارانه این رژیم نشان خواهیم داد.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 100 بازدید

بازدید دیروز: 739 بازدید

بازدید کل : 2118285 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر