شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۸
 |  3/ خرداد/ 1398 - 2:13
  |   نظرات: بدون نظر
122 بازدید بازدید

پرونده تظاهر به روزه خواری تاکنون در آذربایجان غربی تشکیل نشده است


علی اکبر گروسی روز پنجشنبه در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم آذربایجان غربی افزود: قرار است امسال ۱۲ شعبه قضایی به پرونده های روزه خواری رسیدگی کنند که هنوز ورودی پرونده به این شعبات نداشته ایم.
وی اضافه کرد: این آمار نشان می دهد که برنامه ریزی های انجام شده برای پیشگیری از وقوع جرم در این حوزه به باز نشسته و نسبت به سال گذشته کاهش بسیار زیادی داشته ایم.
وی در ادامه با تاکید بر برخورد جدی با گرانفروشان بیان کرد: همه دستگاه های نظارتی باید در حوزه کنترل و نظارت بر بازار به صورت جدی پای کار بوده و با گران فروشان با جدیت برخورد کنند.
رییس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: مردم خواستار مقابله شدید با اخلال گران اقتصادی هستند که در این راستا همواره پشتیبان مسوولان بوده اند.
مصطفی حبیبی دادستان عمومی و انقلاب ارومیه نیز در این جلسه با بیان اینکه هدف دستگاه قضا پیشگیری ازوقوع جرم است، افزود: با اقدامات مناسب، بازار گوشت و لبنیات کنترل و از وقوع ناهنجاری کاسته شده است.
به گزارش ایرنا، در این جلسه در خصوص ادامه اجرای طرح مهربان و برخوردهای قانونی با گرانی کالاهای اساسی بحث و تصمیمات لازم اخذ شد.
همزمان با ماه مبارک رمضان، تظاهر به روزه خواری از جمله مهمترین جرم هایی است که اتفاق می افتد و در ابتدای این ماه مبارک در سال جاری نیز اطلاعیه هایی در این خصوص منتشر شده است.
۲۰۹۳/۸۱۳۷

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1194 بازدید

بازدید دیروز: 1038 بازدید

بازدید کل : 2189088 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر