چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۳
سرویس: مقالات
 |  11/ مهر/ 1396 - 2:58
  |   نظرات: بدون نظر
68 بازدید بازدید

ترکیب هیأت رئیسه شورای اسلامی شهرستان ملکشاهی مشخص شد


به گزارش ایرنا، جلسه انتخاب اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی شهرستان ملکشاهی روز سه شنبه به ریاست فرماندار ملکشاهی و با حضور نمایندگان شورای اسلامی شهر و بخش های گچی و مرکزی در محل فرمانداری برگزار شد.
در این جلسه که با رای گیری مخفی اعضاء انجام شد ، نصرت اله ملکشاهی به عنوان رئیس شورای اسلامی ،رضا محمدیان به عنوان نایب رئیس ، حمداله بیگی به عنوان نماینده شهرستان در شورای استان و احمد عبدالی و کرم پیروزه به عنوان منشی شورای اسلامی شهرستان پیشوا انتخاب شدند.
فرماندار ملکشاهی در این جلسه از اعضای این شورا خواست تا با همدلی، وفاق و وحدت امور محوله را در سطح شهرستان و استان پیش ببرند.
اسد قاسمی با تاکید بر لزوم نظارت بر حسن اجرای تصمیمات شورای شهرستان گفت: مصوبات شورای اسلامی شهرستان برای آنکه قابلیت اجرایی بگیرند با حضور نماینده ای از این شورا در کمیته تطبیق شهرستان مورد بررسی و اعلام نظر قرار می گیرند.
وی گفت: شوراهای اسلامی بالاترین نمادهای مردم سالاری در نظام جمهوری اسلامی است و هر چه همفکری، هم اندیشی و خرد جمعی اعضای شوراهای اسلامی شهرستان، شهر، بخش ها و روستاهای منطقه بیشتر باشد زمینه توسعه همه جانبه شهرستان مهیاتر و هموارتر می شود.
شهرستان ۲۲ هزار نفری ملکشاهی در ۳۵ کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد.
خبرنگار : روح اله احمدی
۷۱۷۹

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 16837 بازدید

بازدید دیروز: 21790 بازدید

بازدید کل : 2162303 بازدید

افراد آنلاین: 5 نفر