دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۶
 |  11/ مهر/ 1396 - 7:57
  |   نظرات: بدون نظر
75 بازدید بازدید

بیش از ۱۰۲ تن فرآورده در خراسان شمالی ضبط شد


حمید رمضانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: از این میزان فرآورده های ضبطی در خراسان شمالی، حدود ۶۲ تن معدوم شده است.
وی آمار کل بازدید های انجام شده از مراکز تولید، فرآوری، نگهداری و عرضه فرآرده های خام دامی در استان را طی این مدت ۲۱ هزار و ۸۱۵ نوبت عنوان کرد و گفت: مقدار فرآورده های کشف و ضبط شده در این بازدید ها بیش از ۵۳ تن بوده است.
رمضانی مقدار فرآورده های معدوم شده طی بازدید های انجام شده را ۱۲ تن ذکرکرد و افزود: وزن فرآورده های غیربهداشتی ضبطی در کشتارگاه های دام ۹ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم و طیور ۴۰ هزارو ۴۲۷ کیلوگرم بوده است.
وی گفت: در کشتارگاه ها طی شش ماهه نخست امسال نیز ۴۳ هزار و ۱۹۴ راس دام سبک و۹هزار و ۱۹۸ راس دام سنگین کشتار شد و ۴۳ هزار تن گوشت قرمز، هفت هزار و ۸۰۰ تن گوشت مرغ با کشتار بیش از سه میلیون و ۷۰۰ هزار قطعه مرغ استحصال شد.
وی از کشف ۴۷۱ تخلف بهداشتی در بازرسی ها و انجام ۵۱۴ نمونه برداری و ارسال به آزمایشگاه اداره کل دامپزشکی استان خبرداد و گفت: در نیمه نخست امسال ۱۲۵ فقره پرونده تخلف بهداشتی و پلمب یک واحد متخلف نیزبه مراجع قضایی ارجاع و احکامی معادل ۹۱ میلیون ریال جریمه نقدی توسط مراجع ذیصلاح قضایی صادر شد.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی ? @IRNABOJNURD پیگیری کنید.
ع/ ۶۰۴۲ انتشاردهنده: سیدحسین قدسی

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 821 بازدید

بازدید دیروز: 1089 بازدید

بازدید کل : 2123218 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر