چهارشنبه ۰۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۳
سرویس: مقالات
 |  7/ مهر/ 1396 - 2:43
  |   نظرات: بدون نظر
339 بازدید بازدید

دشمن در صدد کاهش سطح آرمان ها به نیازهای روز مره است


به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهرود که در حسینیه مدرسه قلعه برگزار شد ، ‌افزود: آن ها می خواهندمردم ایران میان حفظ آرمان های انقلاب و زندگی رذالت بار زیر چتر استکبار یکی را انتخاب کنند.
خطیب موقت جمعه شاهرود با بیان این که دشمنان این آرزو را به گور می برند، افزود: امروز باید روشنگری شود تا مردم بدانند چه خطرهایی در کمین آن هاست .
وی جنگ نرم را ترفند اصلی استکبار خواند و گفت: آن ها با جنگ نرم می خواهند کرامت ما را از بین ببرند ، اما تا زمانی که به عزاداری های محرم پایبند باشیم ، کاری از پیش نخواهند برد.
حجت الاسلام سعید با بیان این که باید مراقب نفوذ دشمن در چگونگی برگزاری عزاداری ها باشیم ،‌ادامه داد:‌ وارد کردن برخی نمادهای غربی در عزاداری ها یکی از این ترفند هاست.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مساله کردستان عراق هم اشاره کرد و گفت:‌ در حالی که هنوز فتنه داعش نابود نشده ، برخی در حال روشن کردن آتش دیگری در منطقه هستند.
وی تجزیه کشورهای اسلامی را ترفند کهنه استعمار خواند و گفت: کشورهای منطقه باید با این توطئه مقابله کنند.
حجت الاسلام سعیدی به هفته گرامی داشت دفاع مقدس هم اشاره کرد و گفت: هدف استکبار از شروع جنگ تحمیلی نابود کردن نظام نوپای جمهوری اسلامی بود که در برابر آن ها قد علم کرده بود.
وی همراهی مردم ،‌نیروهای مسلح و مدیریت هوشمندانه امام خمینی (ره) را دلیل شکست دشمن در جنگ تحمیلی خواند و گفت: هر جا که مردم از رهبری اطاعت کنند وعده های الهی نیز محقق می شود.
خطیب موقت جمعه شاهرود به آیین تشییع باشکوه پیکر شهید حججی هم اشاره کرد و گفت: توسل، اخلاص و شرکت در جهاد سه عامل اصلی در باشکوه شدن آیین تشییع این شهید بود.
وی شهادت را قله سعادتی خواند که از همه قله ها بالاتر است و شامل کسانی می شود که این سه عامل را در خود پرورانده باشند.
۷۳۵۸/۶۱۶۷ خبرنگار : سروش مولانا ** انتشار دهنده : محسن شاکری
(برای آگاهی از اخبار شهرستان های شاهرود و میامی به کانال تلگرامی اخبار ایرنا شاهرود به آدرس @irnashahroud مراجعه فرمایید)

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 617 بازدید

بازدید دیروز: 336 بازدید

بازدید کل : 2118063 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر