چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۸
 |  1/ مهر/ 1396 - 6:36
  |   نظرات: بدون نظر
328 بازدید بازدید

آزادی ۱۷ زندانی همدان در دهه ولایت


یدالله روحانی منش روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: ستاد دیه استان همدان نسبت به شناسایی زندانیان جرائم غیرعمد بی بضاعت و معسر اقدام کرده است.
وی اضافه کرد: همزمان با عید قربان تا عید غدیر که با عنوان دهه ولایت و امامت نامگذاری شده زمینه آزادی ۱۷ زندانی فراهم شد.
وی بیان کرد: کمک به اقشار ضعیف و رفع موانع و مشکلات زندانیان جرائم غیرعمد از سنت های حسنه ای که پیامبران و امامان نسبت به این موضوع تاکید و توجه داشتند.
مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: در این راستا یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از سه میلیارد و ۴۴۶ میلیون ریال بدهی ۱۷ زندانی یاد شده با کمک های نقدی نیکوکاران و خیران نیک اندیش تامین شد.
روحانی منش بیان کرد: شاکیان پرونده به عنوان یکی از مهمترین حامیان ستاد دیه به شمار می روند که برای فراهم کردن زمینه آزادی ۱۷ زندانی از دریافت یک میلیارد و ۷۹ میلیون ریال طلب خود صرفنظر کردند.
به گزارش ایرنا وی افزود: بخشی از بدهی زندانیان جرائم غیرعمد نیز در قالب تسهیلات کم بهره و آورده زندانی تامین شد.
طبق آخرین آمار دریافتی هم اینک ۳۰۴ زندانی جرائم غیر عمد در زندانهای این استان حضور دارند ۱۱۳ زندانی جرائم غیر عمد از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه آزاد شدند.
شماره حساب های ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ سیبا بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲ بانک ملی، شماره حساب جام بانک ملت ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت بانک ملت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ به نام ستاد دیه استان همدان آماده دریافت کمک های مردمی افراد خیر و نیک اندیش است.
۷۵۲۶/۲۰۸۷
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 16929 بازدید

بازدید دیروز: 21790 بازدید

بازدید کل : 2162395 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر