سه شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۴
 |  26/ شهریور/ 1396 - 3:00
  |   نظرات: بدون نظر
51 بازدید بازدید

توضیح محسنی‌اژه‌ای درباره پرونده قتل یک کودک


توضیح محسنی‌اژه‌ای درباره پرونده قتل کودک ۱۱ ساله

سخنگوی قوه قضاییه توضیحاتی را درباره پرونده قتل یک کودک ارائه داد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای در یکصد و هجدهمین نشست خبری ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، گفت: فراموش نکنیم که در اوایل انقلاب کشور  از هر جهت مورد محاصره قرار گرفت و دشمنان  یک جنگ تمام عیار و جنگ داخلی را هم به راه انداختند، اما بحمدالله مردم ما با جهاد توانستند تمام جریان های تروریستی را به خوبی پاسخ دهند و پشت سر گذاشتند. امیدوارم اینها را فراموش نکنیم و بدانیم که این ملت چه اتفاق بزرگی را رقم زده است.

وی افزود: مردم انتظار دارند که قوه قضاییه ورود بیشتری به حقوق عامه پیدا کند. قوه قضاییه توسط دادستان کل و بازرسی کل از سال های قبل و امسال تلاش کرده که این موارد را احصاء کند، اولویت بندی کند که کدام یک در اولویت است و به تناسب اولویت به آن بپردازد.

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به تصادفات و تلفات جاده ای گفت: در کشور ما تلفات جاده ای اعم از جانی و صدمه‌ای که وارد می شود زیاد است و با اصلاح راه‌ها و … می توان به کاهش تلفات جاده ای کمک کرد. امیدوارم وزارت راه تلاش بیشتری در این زمینه کنند.

محسنی اژه‌ای خاطرنشان کرد: مساله دیگر که در دستور کار است و مربوط به امنیت و آرامش جامعه می شود، آثار زیان‌بار فضای مجازی است. در سال ۹۶ آمار قتل‌های فجیع نسبت به سال ۹۵ بیشتر شده است. ممکن است علل مختلفی داشته باشد اما بر اساس کار کارشناسی که شده حتما یکی از آثار سوء فضای مجازی، این جنایت هایی است که رخ می دهد، البته عوامل دیگری مثل استعمال مواد روانگردان و … وجود دارد.  به عنوان مثال قتل در اتوبان تهران – قم که فردی را هم در این خصوص دستگیر کردند و اعتراف هم کرده است. البته صبح که پرسیدم انگیزه هنوز مشخص نیست. کودک تعداد کثیری چاقو خورده و بیش از ۴۰ ضربه چاقو خورده است. این موضوع در دستور کار دادستان کل و معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و سازمان بازرسی است.

ادامه دارد…



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 529 بازدید

بازدید دیروز: 865 بازدید

بازدید کل : 2192117 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر