سه شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۹
 |  26/ شهریور/ 1396 - 1:45
  |   نظرات: بدون نظر
60 بازدید بازدید

اوضاع در میانمار بحرانی است


به گزارش روز یکشنبه خبرنگار حقوقی قضایی ایرنا ، ماریا دوتسنکو در حاشیه همایش ‘زنان، معماران صلح’ در پاسخ به این سوْال که سازمان ملل چه اقداماتی برای استقرار صلح در دنیا انجام داده است، افزود: درباره میانمار سوریه و یمن به نقل از سخنگوی سازمان ملل باید بگویم، شورای امنیت به اوضاع در این مناطق بحرانی نگاه و آن را بررسی می کند اما وضعیت در یمن و میانمار بویژه در میانمار بحرانی و جدی است.
وی اضافه کرد: دبیرکل سازمان ملل با مسئولان میانمار صحبت و به موضوع برقراری صلح در این کشور تاکید کرده است. همچنین از جامعه بین الملل دعوت شده به پناهندگان و آوارگان کمک کنند بویژه اینکه وضعیت کودکان بحرانی است.
دوتسنکو با بیان اینکه سخنگوی سازمان ملل با خانم سوچی هم صحبت کرده است، اظهارکرد: در واقع وضعیت میانمار به ١٩٣ کشور عضو سازمان ملل بستگی دارد و اینکه آیا خانم سوچی به سازمان ملل بیاید و با دبیرکل سازمان ملل ملاقات رو در رو داشته باشد یا نه.
وی اضافه کرد: براساس گزارش فعالان حقوق بشری در میانمار ، تعداد پناهندگان مسلمان میانمار به بنگلادش به ٣٩١ هزار نَفَر رسیده و ١٥ کامیون از ٣٥ کامیون حامل کمک های انسان دوستان از امور ملل پناهندگان به بازار کاکس بنگلادش رفته است.
ادامه دارد…
اجتمام**٧٣٢٩ ** ۱۵۶۹
خبرنگار : لیلا اسماعیل نژاد ** انتشار: علی حبیبی
آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 388 بازدید

بازدید دیروز: 865 بازدید

بازدید کل : 2191976 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر