جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۷
 |  23/ شهریور/ 1396 - 12:36
  |   نظرات: بدون نظر
117 بازدید بازدید

۶ مدیر کانال‌ های تلگرامی در اردبیل دستگیر شدند


از زمانی که شبکه های مجازی پا به عرصه ارتباطات گذاشته سوء استفاده از این فضا برای ترویج فساد اخلاقی بیشتر شده هرچند در استان اردبیل غالب شبکه های اجتماعی ارزش های اخلاقی را رعایت می کنند اما اخیرا علاوه بر ترویج فساد اخلاقی شایعه و تهمت و افترا هم از این کانال ها به شخصیت ها و یا افراد عادی بیشتر شده است.
سه چهار ماه پیش هم دو نفر از مدیران کانال های تلگرامی استان که به تشویش افکار عمومی در ارتباط با مسائل سیاسی پرداخته بودند توسط مراجع قضایی دستگیر شده و پس از بازجویی و تفهیم اتهام آزاد شدند .
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل تشریح کرد: این ۶مدیر کانال‌های تلگرامی به اتهام ترویج همجنس‌بازی و مسائل غیراخلاقی با همکاری و هماهنگی دادستانی و پلیس فتا در اردبیل دستگیر شدند.
عتباتی افزود: فعالیت‌های افراد در فضای مجازی با دقت رصد می‌شود به این صورت تمامی افراد که در شبکه‌های اجتماعی اقدام به ترویج مسائل غیراخلاقی و منافی عفت کنند شناسایی و برخورد لازم با آنها انجام می‌شود.
وی بیان کرد: دستگاه قضا همکاری و تعامل خوبی با دستگاه‌های مربوطه دارد و تمام توان خود را برای جلوگیری از ترویج فساد در شبکه های مجازی بکار می گیرد.
خبرنگار: یعقوب شاددل**انتشاردهنده: عارف شیرزاد
۷۱۱۰/ ۱۲۵۷

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 475 بازدید

بازدید دیروز: 1038 بازدید

بازدید کل : 2188369 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر