دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۸
 |  22/ شهریور/ 1396 - 12:32
  |   نظرات: بدون نظر
62 بازدید بازدید

سرپرست دادگاه کیفری یک استان تهران : حکم بخشی از پرونده عاملان قتل بنیتا هفته آینده اعلام می شود


به گزارش خبرنگار قضایی ایرنا، محسن افتخاری روز چهارشنبه در حاشیه دومین جلسه محاکه قتل بنیتا در جمع خبرنگاران افزود: بازجویی از متهم ردیف چهارم تاثیری در وضعیت اتهامی دیگر متهمان ندارد اگر اعتراضاتی به بخش هایی از پرونده باشد مجددا مورد بررسی قرار می گیرد.
بر اساس این گزارش، غلامحسن اسماعیلی رییس کل دادگستری استان تهران و محسن افتخاری سرپرست دادگاه کیفری یک استان تهران در جلسه امروز دادگاه حضور یافته و از نزدیک در جریان روند محاکمه قرار گرفتند.
به گزارش ایرنا ، ٢٩ تیر امسال خبر ربوده شدن دختر بچه هشت ماهه‌ای در شبکه‌ های اجتماعی دست به دست شد تا اینکه پس از ٦ روز و با وجود همه تلاش‌ها، جسد این دختربچه در خودروی به سرقت رفته پدرش در پاکدشت ورامین کشف شد.
پلیس آگاهی تهران، ربایندگان خودرو و کودک هشت ماهه را دستگیر و با حضور متهمین در مقابل منزل این کودک، صحنه جرم با حضور مأموران پلیس آگاهی بازسازی شد.
عاملان قتل این کودک هشت ماهه بعدا مدعی شدند بعد از سرقت خودرو و گذاشتن آن در پاکدشت، موضوع را به مأموران نیروی انتظامی اطلاع دادند و اقدامی برای نجات جان کودک انجام نشد اما بلافاصله این ادعای کذب آنان نخست از سوی مأموران نیروی انتظامی و سپس از سرپرست دادسرای جنائی استان تهران رد شد.
اجتمام**۷۳۲۹**۳۳۷۷ ** ۱۵۶۹
خبرنگار: لیلا اسماعیل نژاد ** انتشار: علی حبیبی
*آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 867 بازدید

بازدید دیروز: 1089 بازدید

بازدید کل : 2123264 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر